God fredag morgen!

Go'fredag! Her nytes formiddagen med en SEN frokost, før en skal på senvakt i ettermiddag, men først skal plenen klippes, i solsteiken :)

Ha en flott dag alle sammen!

Kontorfredag i dag. Så blir det nattejobbing i natt. Lørdag og søndag skal brukes til en lang liste med indretjeneste. Så det kan like gjerne bli mandag veldig fort for mitt vedkommende!

BF:cool2

G'mrg1 fra Alpuretta ... her er det 18 grader og skyet .. ser ut til aa bli en brukbar dag, Helgen indikerer bommelibom og regn ..

Satser paa en rolig helg .. guttungen vil at jeg skal ta ham 'tubing' .. dvs seile nedover en bekk i innertuben av et bildekk .. saa det er muligens det vi gjoer i dag etter at han er ferdig med privatlaereren... Saa blir det kanskje Indiana Jones?

Skal ikke ha noen delays på DY i kveld:exclaimation

Er nok andre enn SVG som får lide - spesielt Mosvka DME har en lei tendens til å bli bussing, sammen med ARN og DUS.. ser dog ut som RAMPen virkelig har gått i seg selv å ordna opp :) :nor

Stockholm er det meget bra belegg på året rundt anytime, DUS er ikke gærnt, men skal ikke legge skjul på at DME nok ikke trekker kapitalen i positiv retning. Dog, den er veldig opp og ned.

Og, til Martin, den grå boksen som den grønnen mannen hentet og gav til de rød folkene og som dere lille folk fløy til Singapore er nå online på dette inter-vev-opplegget og fin. :)

-A

Jøss! Ble den ikke ødelagt på veien? ^_^

God fredag fra FedEx.. Dagen ser foreløpig normal ut her, og man er snart klar for helg. Ble også en kakebit ifm. at en kollega har sin siste dag her i dag.. (Han jeg skrev om i en tråd i reiseforumet...).

Noen timer til, så er det helg, og i morgen blir det KISS!

Last edited:
God ettermiddag! Endelig ferdig med alle skriftlige eksamener, :D og nå er det ikke lenge igjen før skolen er over for godt! Ha en god ettermiddag og kveld alle sammen.

God morgen fra Chicago. Varmt og fuktig her i dag. Har kommet mye regn siste doegnet. I aften er jeg bikkjevakt mens kjerringa er paa Sex in the city - The movie premiere med venninner.

Loerdag blir det Mayfest med diverse i glasset og masse bbq http://www.mayfestchicago.com/

Ha en fin helg alle sammen og GO ANDERS!!

Ha en fin helg alle sammen og GO ANDERS!!

Tusen takk for oppmuntrende kommentarer :)
Fikk beskjed av advokaten at saken går på tirsdag, så må ta meg en liten dagstur på Full Flex til hovedstaden med et par andre, så krysser fingrene for at motparten taper saken :)

Da begynner jeg å pakke til SK4529 og konfirmasjonshelg. Dere får slappe av og kose dere i helga!

Back