• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go' torsdags morgon!

wf145

at your service!
På Hovden er man godt i gong med tidlegvakt nummer tre denne veka.. -1 grad og nydleg vér!

Skal på siste jordmorsjekken i dag, og termin den 23. oktober:)

Ha ein strålande dag folkens!

Tobben, du har virkeleg noko å sjå fram til ja!

Ikkje fullt så kaldt i Ålesund denne morgonen som dei 3-4 siste, går vi mot slutten på ei god vêrs periode ska tru?

I kveld går turen til Oslo med SK 4465, noen som ser hvilke maskin som flyr den idag ruta idag?

På lørdag er det Fantasy-cruise til Kiel med "Color Fantasy", vi gler oss stort til det...

Originally posted by LN-REF

I kveld går turen til Oslo med SK 4465, noen som ser hvilke maskin som flyr den idag ruta idag?

[]SK4465 []20OCT05[] [ ALT
[
[ 73G BU7370 LNTUI
[
[ STD STA
[ 20OCT AES OSL 2100 2150

Vil du ha midtgang eller vindussete?:)

snart fræddan, og ikke minst snart søndag!!! Da blir det tur til ZRH, der det dessverre meldes om 30% sjanse for regn - men, der btyr jo 70% sjanse for opphold!!

Ny tidligrekord på kontoret, før 7.30.

I går fikk Farmer & gjengen noen kroner på konto etter at jeg bestilite billetter for julefering i nord. Det begynner å blir lite billige billetter igjen så de som ikke bestiller snart må regne med å betale dyrt.

Store deler av dagen tilbringes i tranktene rundt osl, der jobben har en avdeling.

God morgen fra Bislet, i dag venter en domsanalyse på meg. (Så heldig jeg er...)

Ikke den beste morgenstunden...I dag kom høstforkjølelsen/influensa`n... Så nå er det fyr på peisen, aviser og sikkert en bøtte med varm te. Ha en bedre torsdag...

Originally posted by EB
Ikke den beste morgenstunden...I dag kom høstforkjølelsen/influensa`n... Så nå er det fyr på peisen, aviser og sikkert en bøtte med varm te. Ha en bedre torsdag...

vært bortpå noen ender??

Håper ikke det...(...ikke kan jeg skylde på at ungen/ungene har dratt med seg noe fra barnehagen heller!)

Originally posted by EB
Håper ikke det...(...ikke kan jeg skylde på at ungen/ungene har dratt med seg noe fra barnehagen heller!)

bør ikke dere gamle egentlig ta influensavaksine???:lol

Originally posted by CK
Originally posted by EB

bør ikke dere gamle egentlig ta influensavaksine???:lol

Er ikke du 1'st sessong i kindergardern CK ? , da ville jeg ligge VELDIG lavt ....

Ha en fin og snørrfri torsdag foresten :)

God formiddag... det blir nok en "artig" dag..

I Quote;

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 200920Z VRB01KT 0900 R19R/P1500U R01R/P1500D -FZRA FZFG VV002
M01/M01 Q1008 TEMPO 1500 -FZRA BCFG

TAF (FC) 200800Z 200918 02005KT 4000 BR SCT002 BKN006 TEMPO 0918 1200
BCFG BKN002 PROB30 TEMPO 0918 FZRA

TAF (FT) 200500Z 201206 VRB05KT 0500 FZFG VV001 TEMPO 1206 3000 BR
SCT003 BKN005 PROB40 TEMPO 1218 FZRA TEMPO 1824 RA

Back