Glad søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad søndag:-)

Men når det gjelder mat, er i alle fall en ting helt sikkert, ett lammelår per person må til:

42236750231_6a63da0a71_c.jpg
[/url]

Selvfølgelig henger hun ikke på forum. Sammenhengen er vel at denne tonen også tas innenfor husets fire vegger og i festlige lag, og et flyforum ser jeg ikke på som så fryktelig offentlig. (Det er verre med de som synes man er en drage og ikke tør å si det)

Jeg har alltid kalt henne dragen med stor glede og har jobbet mye med blant annet japanere som kaller konene sine dette med stor kjærlighet.

Husk at folk flest er tollerante og hyggelige :up:

Nå gikk jeg i fella igjen.. god aften.

Usikker på hva slags felle det er du snakker om, care to share? :) Jeg spør oppriktig og interessert, får nå en salgs lett følelse av at du mener jeg "krangler" om dette, og at det er en krangel jeg forsøker å "felle" deg/andre i? Det er overhodet ikke, jeg er bare ærlig om at flere menneskers (inkl. din) framstilling av konemor, framstiller nevnte konemor i et riktig dårlig lys. Og gjør at andre folk spør seg "hvorfor orker man å dele livet med noen som er så slitsom?". Svaret i ditt tilfelle er at du ikke ser på dette forumet som offentligheten. Det ville jeg heller beskrevet som "fellen", som du har ramlet i ;)

@Fnate, altså er svaret ditt at du bruker ordlyden fordi du er i "gutta boys"-modus her inne. Det er fair game, muliggens noe uventet fra noen som er såpass offentlig og enkelt tilgjengelig som deg, men respekterer det. Bare vær obs på at "hufse som purker" stort sett forbindes med et overvektig drog av en mislikt stygg figur, og ikke en "umulius" slik du beskriver din intensjon. Og at det for folk flest er vanskelig å forbinde Mia + Pulp Fiction. Altså er imaget du framstiller for offentligheten noe annet enn det som er intensjonen din. Det var vel det jeg egentlig spurte meg om folk egentlig ønsket, i del 1 av denne spørrerunden. Men respekterer dine svar, og finner de bedre enn all den andre diffuse praten rundt grøten som har forekommet :) Noen ganger er et spørsmål hverken kverulering, feller, eller andre former for negative forsøk, men rett og slett bare et åpent spørsmål som kan besvares enkelt og greit.

"Du mor, du mor, du helvetes mor!" er vel et ganske kjent begrep. Trodde ikke det var til å misforstå, jeg...

Usikker på hva slags felle det er du snakker om, care to share? :) Jeg spør oppriktig og interessert, får nå en salgs lett følelse av at du mener jeg "krangler" om dette, og at det er en krangel jeg forsøker å "felle" deg/andre i? Det er overhodet ikke, jeg er bare ærlig om at flere menneskers (inkl. din) framstilling av konemor, framstiller nevnte konemor i et riktig dårlig lys. Og gjør at andre folk spør seg "hvorfor orker man å dele livet med noen som er så slitsom?". Svaret i ditt tilfelle er at du ikke ser på dette forumet som offentligheten. Det ville jeg heller beskrevet som "fellen", som du har ramlet i ;)

@Fnate, altså er svaret ditt at du bruker ordlyden fordi du er i "gutta boys"-modus her inne. Det er fair game, muliggens noe uventet fra noen som er såpass offentlig og enkelt tilgjengelig som deg, men respekterer det. Bare vær obs på at "hufse som purker" stort sett forbindes med et overvektig drog av en mislikt stygg figur, og ikke en "umulius" slik du beskriver din intensjon. Og at det for folk flest er vanskelig å forbinde Mia + Pulp Fiction. Altså er imaget du framstiller for offentligheten noe annet enn det som er intensjonen din. Det var vel det jeg egentlig spurte meg om folk egentlig ønsket, i del 1 av denne spørrerunden. Men respekterer dine svar, og finner de bedre enn all den andre diffuse praten rundt grøten som har forekommet :) Noen ganger er et spørsmål hverken kverulering, feller, eller andre former for negative forsøk, men rett og slett bare et åpent spørsmål som kan besvares enkelt og greit.

Takk. Mente forøvrig ikke at det var en "gutta boys kultur" her. Det er nokså langt fra det, og noe jeg I såfall ville mislikt sterkt.

Jeg prøvde å si at det er 3n vanlig omtaleform for gutter og at vi har en uformell enkel tone i god morgen tråden. Vet jeg er en offentlig person selv om jeg ikke akkurat er kjendis så jeg passer nøye på hva jeg gjør online. Men dette mener jeg er innafor. Hufsa er vel også en Mumi figur og ikke så skremmende.

Ha en fin kveld

Positive omtaler kan også over tid bli til noe negativt. Kjær-ing.. kjærring.

Og her prøver man optimistisk å få i seg mat uten chilli og skalldyr på Noodle One. Var ikke noe særlig utvalg igjen.

Når det gjelder bok så er iallfall en ting sikkert. Stephen King kan kunsten å skrive. The outsider kommer egentlig ikke før på tirsdag, men tanum lempet den på døren min i går morges. Godt det er en fridag i morgen og!

Ellers var det greit å ha et godt vinglass mens jeg scrollet gjennom de siste 3 sidene.

Hmm .. hater sånne poster. Men da lander den på Kindle'n min tirsdag morgen ... ;)

Kan jeg anbefale denne i retur?
https://www.amazon.com/gp/product/B00IQO403K/ref=oh_aui_d_detailpage_o04_?ie=UTF8&psc=1

Spennende! Har akkurat fullført The Bachman Books. Ligger som en bargain på kindle om du ikke har lest de. The long walk og the running man virkelig gode greier (gitt at du ikke har lest de før)

https://www.amazon.com/Bachman-Book.../ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=&sr=

Når det gjelder bok så er iallfall en ting sikkert. Stephen King kan kunsten å skrive.
Da jeg var i feil Portland for et par uker siden kom tykk tåke sivende inn i byen om kvelden. Følte da at der måtte Stephen King ha bodd.

Hmm .. hater sånne poster. Men da lander den på Kindle'n min tirsdag morgen ... ;)

Kan jeg anbefale denne i retur?
https://www.amazon.com/gp/product/B00IQO403K/ref=oh_aui_d_detailpage_o04_?ie=UTF8&psc=1

Maaaaakan... Finnes den bare på Kindle? Forsøkte å kjøpe alle 3 nå men de er ikke som ekte bøker :(

Det der er helt opp min gate.

Og for de som ikke har fått det med seg - Stephen King er sjefen og Dark Tower er beste serien noensinne.

Nå leser jeg Revenger av Alastair Reynolds, som også er fin

Spennende! Har akkurat fullført The Bachman Books. Ligger som en bargain på kindle om du ikke har lest de. The long walk og the running man virkelig gode greier (gitt at du ikke har lest de før)

Hmm .. .
''This title is not currently available for purchase ''

Muligens regionssperre - men noterer meg dette bak øret. Er ikke noen stor King-fan, men tar en innimellom. Takk for tipset. :)

Maaaaakan... Finnes den bare på Kindle? Forsøkte å kjøpe alle 3 nå men de er ikke som ekte bøker :(

Kindle er sammen med mp3-spilleren den beste oppfinnelsen som er gjort. Kan klare meg på en øde øy i årevis med en velfylt Kindle og muikkspiller. :)

. Er ikke noen stor King-fan, men tar en innimellom. Takk for tipset. :)

Gjør det. Bare vit at bok 1 er tynn men blytung. Skrevet i 1969. Etterpå blir det supert. De fleste gir opp midtveis i bok 1

Jeg har alle 3 i pocket-format. 2 av dem er kjøpt i det store utlandet (BNE tror jeg), men mener jeg har sett de 2 siste på Norli på Kvadrat (i tilfelle du er i området en gang).

Pleier alltid å stikke innom boksjapper på flyplasser, eller steder jeg er, og av og til finner jeg overraskelser. Forslag for hjemreisen, eller andre turer.

Jeg har alle 3 i pocket-format. 2 av dem er kjøpt i det store utlandet (BNE tror jeg), men mener jeg har sett de 2 siste på Norli på Kvadrat (i tilfelle du er i området en gang).

Pleier alltid å stikke innom boksjapper på flyplasser, eller steder jeg er, og av og til finner jeg overraskelser. Forslag for hjemreisen, eller andre turer.

Vel er fortsatt mulig å oppdrive Rage om man søker litt, selv om den nå koster gress. Fikk fatt i boken rett før den ble trukket fra markedet.

Back