Usikker på hva slags felle det er du snakker om, care to share?

Jeg spør oppriktig og interessert, får nå en salgs lett følelse av at du mener jeg "krangler" om dette, og at det er en krangel jeg forsøker å "felle" deg/andre i? Det er overhodet ikke, jeg er bare ærlig om at flere menneskers (inkl. din) framstilling av konemor, framstiller nevnte konemor i et riktig dårlig lys. Og gjør at andre folk spør seg "hvorfor orker man å dele livet med noen som er så slitsom?". Svaret i ditt tilfelle er at du ikke ser på dette forumet som offentligheten. Det ville jeg heller beskrevet som "fellen", som du har ramlet i
@Fnate, altså er svaret ditt at du bruker ordlyden fordi du er i "gutta boys"-modus her inne. Det er fair game, muliggens noe uventet fra noen som er såpass offentlig og enkelt tilgjengelig som deg, men respekterer det. Bare vær obs på at "hufse som purker" stort sett forbindes med et overvektig drog av en mislikt stygg figur, og ikke en "umulius" slik du beskriver din intensjon. Og at det for folk flest er vanskelig å forbinde Mia + Pulp Fiction. Altså er imaget du framstiller for offentligheten noe annet enn det som er intensjonen din. Det var vel det jeg egentlig spurte meg om folk egentlig ønsket, i del 1 av denne spørrerunden. Men respekterer dine svar, og finner de bedre enn all den andre diffuse praten rundt grøten som har forekommet

Noen ganger er et spørsmål hverken kverulering, feller, eller andre former for negative forsøk, men rett og slett bare et åpent spørsmål som kan besvares enkelt og greit.