Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God frionsdag fra Ris. Kaffe og forum - og snart kanskje en bit firkløver. Årets årlige julelunsj på Olavsgaard i dag - før det blir middagsselskap her i kveld. Best onsdag ønskes!

Re: Glad onsdag fra Ris.

God morgen fra Grønland. Snart på vei til kontoret i Groruddalen. Ikke i nærheten av at julestillheten har senker seg over arbeidsplassen… Full rulle med møter både i dag og i morgen. Planen for ettermiddagen er et besøk på Meny for å fullføre hamstring av mat til jul. Ha en finfin onsdag[emoji3]

God morgen fra Haugesund. Dagens store spørsmål er hvorfor i all verden jeg har bodd på Clarion Collection Amanda tidligere etter å ha vært på Quality Maritim i natt. Aldri vært borti en så bra frokost Qualityfrokost. Ingen må sladre til Pettern om dette, for da kommer han med dollartegn i øya og motorsag i hånda for å kutte kostnader (og kvalitet).

Nå skal det kjøres en time nordover for å hilse på folk og se et stort skip. Regner med full fanfare og champagne når jeg gjør min 1000 sas-flight siste ti år i kveld.

Mornings fra Hvalstad. Hjemmekontor på grunn av sykt barn. Juletrepynting i kveld. Så da er vi i rute. Ha en fin dag.

God morgen fra Haugesund. Dagens store spørsmål er hvorfor i all verden jeg har bodd på Clarion Collection Amanda tidligere etter å ha vært på Quality Maritim i natt. Aldri vært borti en så bra frokost Qualityfrokost. Ingen må sladre til Pettern om dette, for da kommer han med dollartegn i øya og motorsag i hånda for å kutte kostnader (og kvalitet).

Nå skal det kjøres en time nordover for å hilse på folk og se et stort skip. Regner med full fanfare og champagne når jeg gjør min 1000 sas-flight siste ti år i kveld.

Takk for tipset.. Synes Haugesund har de aller kjipeste hotellene i landet.. (og restaurantene)

God morgen fra kontoret.. Full gass og bygger opp fint med turer i SAS appen. I vkeld er det gløgg-party hos naboen som blir virkelig morsomt.

Morn fra hjemmekontoret. Snart en liten tur på lokalsykehuset for å se på litt sort-hvitt video av kommende arving. Bortsett fra det så er man vel pent nødt til å jobbe også i dag.

God morgen fra Solli Plass. Siste bortekontordag før jul. I rute og klar for å sette kursen til fjells i kveld. Litt hyttekontorering i morgen og så kan julefreden senke seg og skiene preppes.

God morgen fra bortekontoret,

For oss som er involvert mot fisk, så er alltid julen en periode hvor vi vurderer hjerteinfarkt som en fin måte å ta litt fri på....
Men med julens plassering i år, så er det ganske greit, noe unormalt lite panikk i forkant og alle kundene kommer løpende siste minutt for å fikse ting, så en del frem og tilbake nå for å få skviset inn det vi kan.

General cargo folket begynner å ta ferie, så der er det mer opprydning i møkkasaker rundt om kring. Har litt ymse gods rundt om kring som gjerne skulle vært andre steder enn der hvor det er. En kunde har sendt noe som ikke kunne sendes til Angola så de må vi hente tilbake, og en annen har gjort noe rart med noe til Brasil så der er det full tjohei for å få ting på plass. Og i Santiago så roper de etter noe greier som noen Brasilianere ikke greier å hente ut av lageret. Og her på huset har vår handler intern konkuranse i hvor mye man kan f... opp pr dag. Det er som en freaking julekalender....

Sånn sett godt at jeg er godt medisinert mot høyt blodtrykk...

En herlig dag ønskes

S

God morgen fra Kongsberg. Jeg tar sikte på en rolig dag her i dag med litt handling og diverse. Jeg er imidlertid redd for at kona sine planer for dagen i huset går på bekostning av mine rolig avslappende dag.

I går kveld var det bridge igjen og denne gangen vant vi ganske suverent. Morro å spille kort og heldigvis ser det ut som at ikke all gammel kunnskap er blåst bort de siste 15-20 årene når jeg ikke har spilt.

God frionsdag fra Sandnes. Startet dagen med å være med fruen på jordmor-kontroll. Alt vel med både mor og barnet i magen. Kommunen har tatt vannet i gaten så det var så vidt jeg fikk brygget meg en kaffekopp nå, men det gikk! Om litt blir det en bytur for å fikse julesveisen og finne en julegave til fruen. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Jåttå,
Ferdig med morgenmøter , julelunsj med kollegerom litt. Siste arbeidsdag før jula setter inn.
Pakking og forberedelser i ettermiddag/kveld for kjøring fra Tananger til Jar i morgen tidlig.
Ha en fin dag

God dag fra Stockholm. Hjemmekontor i to dager foer juleklokkene kimer, men en liten forkjoelet gutt hjemme fra barnehagen gjoer at det ikke blir saa effektivt hele tiden. Aarets siste flytur ble gjennomfoert igaar med LOT. Grensekontroll paa Arlanda m.m. Det gjorde i det minste at det ikke at kofferten laa klar paa baandet etterpaa.

Last edited:

God formiddag fra det Sørlandske!
Her er det stille før stormen. Allikevel drister jeg meg til en julebordstur til Hirtshals i kveld. 3-4 meter bølger skremmer ikke meg. Det er bare et spørsmål om å ha nok akevitt i kroppen!

Ellers er det siste arbeidsdag for i år som tas fra gjemmekontoret, og det går vel litt sånn på halv maskin.

Kanskje på tide å starte med å tenke på julegaver......

Takk for tipset.. Synes Haugesund har de aller kjipeste hotellene i landet.. (og restaurantene)

God morgen fra kontoret.. Full gass og bygger opp fint med turer i SAS appen. I vkeld er det gløgg-party hos naboen som blir virkelig morsomt.

Prøv Naustet, 2 glass, Cibo eller Lothes mat og vin neste gang du er i byn👍

General cargo folket begynner å ta ferie, så der er det mer opprydning i møkkasaker rundt om kring. Har litt ymse gods rundt om kring som gjerne skulle vært andre steder enn der hvor det er. En kunde har sendt noe som ikke kunne sendes til Angola så de må vi hente tilbake, og en annen har gjort noe rart med noe til Brasil så der er det full tjohei for å få ting på plass. Og i Santiago så roper de etter noe greier som noen Brasilianere ikke greier å hente ut av lageret. Og her på huset har vår handler intern konkuranse i hvor mye man kan f... opp pr dag. Det er som en freaking julekalender....

Bare sørg for at det som skal til Portugal havner der. Er dyrt å måtte ligge vente i dokka hvis fluxkapasitatoren ikke kommer frem i tide.

Bare sørg for at det som skal til Portugal havner der. Er dyrt å måtte ligge vente i dokka hvis fluxkapasitatoren ikke kommer frem i tide.

Merket i forrige uke at dere hadde ødelagt mer enn planlagt på balja deres. Dukket opp et lass med veldig haste sendinger som måtte være fremme litt før de dro... :p

S

Back