God morgen fra Haugesund. Dagens store spørsmål er hvorfor i all verden jeg har bodd på Clarion Collection Amanda tidligere etter å ha vært på Quality Maritim i natt. Aldri vært borti en så bra frokost Qualityfrokost. Ingen må sladre til Pettern om dette, for da kommer han med dollartegn i øya og motorsag i hånda for å kutte kostnader (og kvalitet).
Nå skal det kjøres en time nordover for å hilse på folk og se et stort skip. Regner med full fanfare og champagne når jeg gjør min 1000 sas-flight siste ti år i kveld.
Takk for tipset.. Synes Haugesund har de aller kjipeste hotellene i landet.. (og restaurantene)
God morgen fra kontoret.. Full gass og bygger opp fint med turer i SAS appen. I vkeld er det gløgg-party hos naboen som blir virkelig morsomt.
General cargo folket begynner å ta ferie, så der er det mer opprydning i møkkasaker rundt om kring. Har litt ymse gods rundt om kring som gjerne skulle vært andre steder enn der hvor det er. En kunde har sendt noe som ikke kunne sendes til Angola så de må vi hente tilbake, og en annen har gjort noe rart med noe til Brasil så der er det full tjohei for å få ting på plass. Og i Santiago så roper de etter noe greier som noen Brasilianere ikke greier å hente ut av lageret. Og her på huset har vår handler intern konkuranse i hvor mye man kan f... opp pr dag. Det er som en freaking julekalender....
Bare sørg for at det som skal til Portugal havner der. Er dyrt å måtte ligge vente i dokka hvis fluxkapasitatoren ikke kommer frem i tide.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.