Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, forum og nyheter før arbeidsdagen sveives i gang. En del ærender i sentrum i formiddag før det igjen skal pakkes til langhelg med 110 andre bryllupsgjester på Røros. Gjør dagen best.

God morgen fra L13 mot Lysaker! Litt trening på programmet før jobb :) Ellers travle dager på kontoret før reise-marathon starter neste uke. Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Hvalstad. Barna er foret og straks er det avgang mot L1. I kveld skal det løpes. Ha en fin dag

God morgen fra Furuset!

Her må det jobbes litt igjen. Onsdag alt og midt i uka allerede!
Ingen flyreise planer før uti september men togreise til helga blir det nå. :)

Ellers litt selvskryt kanskje men gårsdagen bød på en stor overraskelse! En artist som jeg hørte på CD på 90 tallet, blant annet under flyspotting og i militære på Gardermoen begynte å følge meg på Instagram og postet mine bilder på kontoen sin!
Synes det var litt stas jeg da når jeg liker å ta bilder. :)

Ha en ekstra best onsdag der ute folkens! 20220824_053651.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Arbeidsdagen starter på kontorkontoret, deretter blir det Flybussen til OSL hvor SAS skal ta oss videre til CPH og AAR. Så blir det leverandørbesøk på to lokasjoner på Jylland torsdag og fredag. Ha en finfin onsdag[emoji3]

Morn fra L(inje) 3, hvor vi akkurat har snirklet oss over fylkesgrensen. Formen tilsier endelig at man kan jobbe på kontoret, det eneste som mangler er at man skal være fit for sykling også.

Hallooooo fra Nationaltheatret på vei til bortekontoret. Trengte litt hjemmekontor etter å ha vært med å underholde 700 gale folk i helgen. Rakk ikke spise et eneste orntlig måltid mellom fredag og i går formiddag, men det var sykt stas.

Mye mer stas enn kjempeskuffelsen Swiss i C hjem etterpå. BER-ZRH-OSL. Det var kjipe greier altså og skal virkelig ikke gjentas. Eneste positive var at de ikke krevde masker.

Men nå kontorering. Ha en fin en

Hepp fra utenrikskantinen. Alltid trist å forlate familien, men fredag så er det sofaen igjen.. kort oppsummer så langt.. Bolt tok 670 kroner for en speller ny BMW 5 serie fra Beverly Knaus til Gardermoen.. sjukt. Parkering er vel det dobbelte. Ingen salami og egg i kantina.. krise. Sist men ikke minst, noen harrytasser har valgt å ta med seg hele flasker til frokosten sin.

19DAE7CF-7A77-428E-B0A3-A5CA0CFD18ED.jpeg

God formiddag fra Tranby,
Design review i prosjektet hele dagen og full konsentrasjon her.
Returen til SVG går med 4043 i ettermiddag.
Ha en fin dag

Sola skinner, 31 grad, og 30 solcellepanel blir montert på taket vårt :) Vegen til frihet fra gass og kull har begynt!

Onsdag, ja ... litt kake igjen fra i går. Glemte desverre å ta bilde. ;)

Ny arbeidsuke er straks i gang, Blir en kort en dette og, men kun tre fridager når den er over. Er egentlig helt greit, det.

Grått og fuktig ute. Sliter fortsatt med å komme under 20 på natta. 21 i natt. Men nå må det da gå mot høst. Har sett opptil flere døde løvblader på bakken.

Bikkjene bjeffer på UPS-vogna og bikkjematen putrer i trykkokeren oppe i skuret. Alt er som det skal være.

GOD ONSDAG ETTERMIDDAG fra OSL!

Min sommerferie startet i går, så nå er jeg klar for å utforske verden!
Om alt går etter planen blir det 3 flighter det kommende døgnet med følgene maskiner:A220-300/B777-300/B787-9 med 2 av mine favoritt flyselskap. Reisen startet med SWISS som av en eller annen grunn er ca 4 timer forsinket. Hyggelig gest av kapteinen og ta seg tid til å hilse på hver og én av oss 4 pax i Business.
Dersom alle dokumenter er fylt i korrekt og jeg unngår å stå fast i flyplasskaos, beregner jeg å nå frem til sluttdestinasjon en gang i løpet av imorgen kveld. Men…det er bare om alt går ‘smooth’ ;)

Ha en fortsatt fin onsdag!

Attachments

• 8EF50279-10A3-43BD-BAAD-486289D33060.jpeg
    8EF50279-10A3-43BD-BAAD-486289D33060.jpeg
    71.2 KB · Views: 124
  • 23A3212A-E2B6-4C8D-A1E0-B0900A9F3C4D.jpeg
    23A3212A-E2B6-4C8D-A1E0-B0900A9F3C4D.jpeg
    77.9 KB · Views: 122
  • 58CD72EF-F90F-401E-A22C-EEA579BA8A8C.jpeg
    58CD72EF-F90F-401E-A22C-EEA579BA8A8C.jpeg
    97.2 KB · Views: 100
  • 68F9032E-3A33-4531-8BC6-55622342FFCC.jpeg
    68F9032E-3A33-4531-8BC6-55622342FFCC.jpeg
    107.2 KB · Views: 32
Last edited:
Starter med SWISS som av en eller annen grunn er ca 4 timer forsinket.

Derfor? https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=155973

"God" onsdag fra bortekontoret.

Mandag: Lære nye ting samtidig som jeg gjør det jeg egentlig kan. Klarte å bomme ved Karihaugen på veg og havnet i Lillestrøm.

Tirsdag: Han som skulle lære meg nye ting var syk, men det hindret meg ikke i å gjøre nye ting. Det tar bare litt lenger tid. Kom meg herfra halvannen time etter skjema. Heldigvis ingen kø som presset meg i retning Lillestrøm

I dag: Kjempemasse av det jeg kan (pluss litt av ting jeg ikke kunne). Kunder som sender over ting jeg skal fortolle ca. 10 minutter før jeg egentlig skulle vært ferdig.

I morgen: Bygget jeg jobber i har bursdag, så da er det gratis kake, kaffe og brus i kantina. I morgen har jeg selvfølgelig gjemmekontor. Skal sikkert gjøre mer av ting jeg ikke kan

Fredag: Dagen alt BØR gå smooth, så jeg rekker å logge av gjemmekontoret og komme meg retning storbyen for et dødt lam og passende mengder druesmoothie.

Og om en måned er det ferie! :spin:fly

GOD ONSDAG ETTERMIDDAG fra OSL!

Min sommerferie startet i går, så nå er jeg klar for å utforske verden!
Om alt går etter planen blir det 3 flighter det kommende døgnet med følgene maskiner:A220-300/B777-300/B787-9 med 2 av mine favoritt flyselskap. Reisen startet med SWISS som av en eller annen grunn er ca 4 timer forsinket. Hyggelig gest av kapteinen og ta seg tid til å hilse på hver og én av oss 4 pax i Business.
Dersom alle dokumenter er fylt i korrekt og jeg unngår å stå fast i flyplasskaos, beregner jeg å nå frem til sluttdestinasjon en gang i løpet av imorgen kveld. Men…det er bare om alt går ‘smooth’ ;)

Ha en fortsatt fin onsdag!

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Fikk du varm mat på Swiss????????

Det er så sinnsykt utgjort. I går fløy jeg i C med Swiss.

Først fra BER-ZRH. Jeg hadde ikke spist skikkelig på 3 dager pga heftig jobbing, rakk ikke spise i loungen og var "hølgrøvin" på flyet. Etter take off kom crew bort til meg (sånn sett tok de seg tid til å hilse på meg også) og sa at
- "vi har dessverre ikke mat til deg."
- "Hvorfor ikke?"
- "Fordi du ble oppgradert ved gate"
- "Det ble jeg ikke"
- "Jo"
- "Nei"
- "Når oppgradert du da?"
- "Aldri. Jeg kjøpte full fleks business billett for 2 mndr siden"
- "Å"
Men mat fikk jeg altså uansett ikke, for de hadde fått en lapp av noen om at jeg var oppgradert og ikke skulle få mat.

Så var det kort connection I ZRH før neste leg til Oslo. Da fikk jeg akkurat den osten og den lille skåla med en slapp tunfiskbit i. Thats it.

Tok et glass hvitvin. Spurte om et til. Da kom hun med en nesten tom flaske, helte oppi 1 centimeter med vin og spurte om det holdt. Da hadde jeg så lavt blodsukker og var så sliten at jeg ikke gadd annet enn å nikke. Vi fikk så klart bussgate. :)

Og så fikk du den store retten med deilig varmmat... MAAAAAAAAKAN!!!

Last edited:
Back