Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad mandag fra Ris. Kaffe og forum ved kjøkkenbordet før arbeidsdagen starter på toppen av Oslo. Skal se det finnes arbeidsoppgaver i dag også. Kjør på:-)

God morgen mandag fra Bangkok.
Her har en allerede labbet på seg nesten 9k steg. Enkel frokost fra 7/11 er akkurat inntatt og neste på programmet er en liten runde nede i gymmen.
Middag blir taco som undertegnede skal mekke.
Ha en nydelig mandag :)

God morgen fra Bergen.

Kom meg hjem seint i går kveld. Uken og dagen i dag starter med tom timeplan og fri hele uken.
Eneste jeg vet er levering av nytt spisebord og nye dekk på bilen men det krever ikke så mye planlegging

Solen skinner og dette kan bli en bra dag.

FQTV

Halloen fra akkurat innenfor ring 2. Får se om det tikker inn en hyggelig e-post fra Inter om CL-finalen i dag, men har ikke veldig troen. Det åpne markedet er det ikke aktuelt å kaste seg ut på, og jeg ligger jo langt nede på prioriteringslisten bak både sesongkort og fanclub men man vet jo aldri

Ha det kjekt :)

God morgen fra kontoret. Faktisk endel å gjøre idag, selv under oppsigelsestiden. Første sommeravslutning for et av barna i kveld, så klarer vel å få tusket til meg en is. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Ganske intensiv start på uken i gymmet og mye av helgens utskeielser er på vei ut. Tennis-enkemann i kveld og da blir det tid til å besøke senior på sykehuset.

Man tror jo selv at man ikke er nerd, men gleden av å se at bilen hadde 100 batteri når jeg svingte inn i garasjen på Skøyen var stor. Ganske imponerende at dette beistet triller så godt og faktisk lader så godt. Nesten så en ikke savner ekte bil.

Og i prosentenes tegn... Farriskorkene sprettes på kontoret i dag etter tollnyhetene fra USA. Veldig fine greier og mye lavere skuldre for denne karen.

Nå bærer det imidlertid straks hjem igjen til oversmurfadoren for litt hjemmekontorering

Ha en ekstra best mandag

Det gjør nok godt i aksjeporteføljen min også, tipper jeg ... Det ryktes i det stille om en stor AI-nyhet onsdag fra det gullfylte huset i Washington også, så kanskje man må skifte om litt og skaffe mer chip-aksjer .. Regner med at MTG og vennene hennes allerede har sikret seg.....

G'morgen, ja .. mye som skjer om dagen. Ute er det grått og vått og undertegnede må en tur til Walmart i Greenwood for å hamstre blikkbokser til hundestuingen. Må også fylle opp medisinkabinettet, noe som Medicare har gjort helt gratis for meg. Veldig variasjon i prisene, så dere andre som er på vei mot 65 bør fininstille deres Plan D etter hva dere trenger.

Men først må bleier skiftes og svigerbeist fores ...

God eftan fra Skaun!

Her går man i shorts, og ikke fordi buksene er våte av all snøen, men for det er VÅR og utrolige 18 grader! :)

Fikk nettopp booket årets juleshopping, og den blir som i fjor lagt til Sawgrass Mills og Miami. Fant bonusturer i Business Thanksgiving-helgen, så fruen kastet seg også med. Blir shopping og noen dager på stranda!

Nå skal man pakke koffert straks, så fyker man på konferanse i morgen tidlig. T -12 til Dubaitur er det også- :)

Nyyyyyt mandagen!

Kim

God ettermiddag fra en solseng i Santiago. Rakk en liten strekk etter trening før det bærer hjem hvor det rigges telt i hagen. Det skal bli skikkelig nasjonaldagsfeiring.

Back