Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe og forum er det vanlige starten på dagen. Liten tur på jobb før det blir forskjellige ærender på Kolbotn og i Oslo. Middag på favoritt samvirkelaget i kveld.

God morgen fra havet.

Stans i helikopter trafikken hos oss pga tekniske utfordringer på 2 av 3 helikopter. Synd det ikke er jeg skulle reist hjem i dag og som ufrivillig må stå igjen om bord [emoji857][emoji857]

Snakker om backlog til neste uke. Eneste jeg er sikkert på er at alt er i rute i neste uke når jeg skal hjem [emoji20]

Ellers booket billett til MAN i august.

God sommer

FQTV

God morgen fra kontoret. Ganske hard økt i gymmet i dag så i kveld kjenner jeg biff blir valget. Kone og arvinger er på forskjellige bade-hytter dåder ser ut som første hjemme alene kveld på lang tid

Morn fra Nordverstlandet og hyttekontoret. Her er det finfint vær og greie dager inn mot ferien.

God morgen fra havet.

Stans i helikopter trafikken hos oss pga tekniske utfordringer på 2 av 3 helikopter. Synd det ikke er jeg skulle reist hjem i dag og som ufrivillig må stå igjen om bord [emoji857][emoji857]

Snakker om backlog til neste uke. Eneste jeg er sikkert på er at alt er i rute i neste uke når jeg skal hjem [emoji20]

Ellers booket billett til MAN i august.

God sommer

FQTV

Gearbox bytte på en, og korrosjon/sprekk i halepartiet på den andre sies på møtene.

Morn fra Nordverstlandet og hyttekontoret. Her er det finfint vær og greie dager inn mot ferien.

Gearbox bytte på en, og korrosjon/sprekk i halepartiet på den andre sies på møtene.

Stemmer

FQTV

God morgen fra Vestlandet. Nok en syden-morgen - utrolig heldig med Norgesvisitten denne gang. Om litt bærer det nordover for en natt i Bergen før Hardanger venter i morgen. Ha en fin dag.

God morgen fra Bergen. Her er det i grunnen bare å sitte og vente på CL kampen i kveld. Blir spennende å se hva de rødkledde klarer å varte opp med i kveld. Morro blir det nok på stadioen uansett. Det blir nok en liten tur opp til 7-fjell bryggeriet (som er like i nærheten) for å skaffe litt skikkelig Brann-øl. Kan jo være godt å ha i bakhånd om Brann gjør det bra utover.

God morgen fra kontoret. I dag er det samreise med kona til og fra jobb, så arbeidstid fra 10-18... Det skal ikke bli en vane. Hentet bilen på service tidligere i dag. Om det er flere BMW-eiere i Oslo-området her, så kan jeg absolutt anbefale Arne Gulbrandsen AS på Ensjø. Har byttet fra Bavaria på Alna og de er jeg ferdige med... En Frøya-laks skl kjøpes inn i dag, så da blir det nok rå fisk til middag i kveld. Og trist med Ozzy, får finne frem noe gammel Black Sabbath vinyl og mimre litt...

God morgen fra Lillestrøm. Her har det vært litt jobb, men straks starter vi på en liten gourmet og kunst roadtrip for å runde av ferien. Det blir bra.

I går ville jeg "hvermanse" litt skikkelig før 3 dager med andeconfit og ristet havbrugle, så jeg gikk for joikaboller (eller Vilti, som de heter nå) til middag i går.

Det var....

.....

....

Ikke nevneverdig best. Så vet dere det.

Ha en best onsdag!

Om det er flere BMW-eiere i Oslo-området her, så kan jeg absolutt anbefale Arne Gulbrandsen AS på Ensjø. Har byttet fra Bavaria på Alna og de er jeg ferdige med...

Ikke sånn premium opplevelser med Bavaria på Lillestrøm heller, så jeg tror det er et konsept de har. :)

Morn fra Tønsberg. Her blir det å ta med svigermor til Verdens Ende etter at minstemann er ferdig med dagens hvil. Utover det er det ikke så mye konkret som skal gjøres egentlig.

God formiddag fra Stavanger. Dagen er for min del allerede 4 timer gammel. Startet med tur på lokalen her for kjøp av rundstykker med påfølgende frokost terrassen. Så har en vert å hentet ny beholdning på 8 pass foto/visum/internasjonalt førerkort etc.
Nå nytes en stille stund på terrassen.
Ha en glitrende flott onsdag :)

God dag fra Tananger,

Ferie , båttur til øya Rott med gjengen står på programmet i dag i varmværet , senere henting av krabbeteiner i kveld.

Ha en fin dag

God dag fra SJ snabbtåg mellom de svenske og norske hovedsteder. Vi er fortsatt ca. i henhold til tidtabell. De siste gangene jeg har reist her har det blitt store forsinkelser, men da var det vinteren som skapte problemer.

Her er det stor stemning og Brann i ledelsen til pause.

Attachments

• PXL_20250723_165634262.jpg
    PXL_20250723_165634262.jpg
    152.8 KB · Views: 143
Ja jeg tror vi forbigår det i stillhet.

Nå vet jeg hvordan det gikk.
Jeg ser ikke på fotball og er ikke interessert i den.

Men når du både postet bilde og skrev resultatet på et flyforum da ble jeg litt nysgjerrig.
Stillingen ble 4 - 1 eller 1 - 4 (har ikke peiling på hvordan man skriver fotball resultater).
Ha en strålende dag!

Back