Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så ikke ut som kvinnen i 2C syntes dokø var herlig. Hun så faktisk litt skremt ut når dette bildet ble tatt.
Jeg går aldri på do foran hvis jeg sitter bak plus skiltet, og synes at man bør respektere klassene.
Er det ikke samme problem på de nye a320-maskinene at det kun er to dasser? Forrige gang jeg fløy til LPA stoppet jeg i London, og det tror jeg at jeg fortsetter med.
Jaggu. Beliter megNå har vel de tre, en foran og to knøttsmå bak?
Nå har vel de tre, en foran og to knøttsmå bak?
Det er helt crewavhengig. Jeg flyr ganske ofte den ruta og opplever alt fra at fremre toalett kun er for plus til at køen skal starte bak rad feks 9 til fri flyt. 1D er ikke drømmesetet på turene. Konstant trykk med folk som står å småfiser og tråkker rundt beina dine
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skjønner at man kan bli 'litt trengt' på tampen av en tur til Granca, men allerede når setebelteskiltet slukkes?
Jeg må si den do-flyinga er nesten absurd. Det virker nesten som folk har holdt seg der nede på bakken,for å kunne stille seg i kø over skyene. Skjønner at man kan bli 'litt trengt' på tampen av en tur til Granca, men allerede når setebelteskiltet slukkes?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.