Jeg finner ikke info på hjemmesidene til Norwegian om hva de tar i tillegg for assistanse for en 9-åring som skal reise alene fra Oslo til Ålesund, med retur noen dager senere. En artikkel fra TV2 fra 2013 sier 299,-pr vei. Kan noen bekrefte eller avkrefte om denne prisen fortsatt gjelder?
På forhånd takk.
Hvordan er DY på det å komme seg med en tidligere avgang? Reiser ytterst sjeldent med DY. Bestilte billetter for år og dag siden, og var da litt usikker på hvilken avgang jeg ville rekke og valgte derfor den siste av de to. Ser nå at jeg vil klare å rekke den første. Med SAS går det nesten alltid greit så lenge jeg kun har håndbagasje, antar det er litt mer restriktivt med DY?
Vi har en "force transfer" knapp på CKI, men den er umulig å klikke på hvis kunden har LowFare.
Lykke til![]()
Full refusjon eller endring ved ubenyttet reise.
Kan en med andre ord få refundert en full-flex billett selv om en ber om refusjon etter at reisen er startet?
http://www.norwegian.no/infourl/infoidreadcompleteterms/#flexallflightsFlyvninger innenfor Norge, Sverige, Danmark og Finland betales ved avreise. Alle andre flyvninger betales ved bestilling.
Ifølge fare rule er det bare x1 gratis baggasje med.
Merkelig nok står det oppført når jeg klikker på fåre rules ved bestilling. Når jeg søker på nettsiden angis det 2 kolli. Det står dog og at alle flyvinger betales ved bestilling..
Beløpet blir reservert, men ikke trukket før etter reisen![]()
Rute DY602 - Flex
1 Voksen 1 899 NOK
[-] Reise inkluderer
1 x 2 stk bagasje
1 x Fast track
1 x Setereservasjon