Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024)

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus

Ser nå at Oslo Taxi gir ekstrapoeng.. Tikket inn et per her nå automatisk etter bruk av Amex.

Kjapt spm

Hvis vi vil prøve å booke en bonusreise til SØA neste sommer, hvilke flyselskap/ruter er det størst sjans å finne noe hos? Skal evt på rundreise, så hvor vi flyr fra og til er ikke så hytt.

BKK, SIN, HAN feks

Virker som at Tk er det som har tilgjengelighet om dagen. Kan jo være verdt å følge med på om TG øker frekvenser og at det dermed blir mer ledig. Så kan det jo være at det åpnes mer i Hong Kong fremover og at frekvenser øker? Vet ikke hva slags materiell LH bruker om dagen, men om ruter oppgraderes til A380 eller 747-8 blir det jo fort mange flere C-seter pr flight.

Er det en standard ting, som har gått meg hus forbi, eller hva er dette: Etterregistrering nekter å la meg registrere reise bestilt via reisebyrå. Skal det være sånn? Jeg finner ingen info om slikt, så på forhånd takk for svar.

Er det en standard ting, som har gått meg hus forbi, eller hva er dette: Etterregistrering nekter å la meg registrere reise bestilt via reisebyrå. Skal det være sånn? Jeg finner ingen info om slikt, så på forhånd takk for svar.

Jeg har brukte reisebyrå de siste 15 årene uten noen problemer. Er det en slags charter/pakketur du har fått?

Kan det være billett kjøpt gjennom rammeavtale for staten? Ny rammeavtale fom sommer gjør det ikke mulig å få poeng for flights eller etterregistrere

Re: Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)

Erfaring med å oppgradere eurobonus billetter?
Vurderer en tur bort til USA, men finner bare economy billetter.

Re: Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)

Erfaring med å oppgradere eurobonus billetter?
Vurderer en tur bort til USA, men finner bare economy billetter.

Vet ikke når eller hvor fleksibel du er, men ser at det iallfall til usa blir mye ledig nå på vinteren i business de nærmeste ukene. Oppgradering begynner å bli dyrt på auksjon synes jeg. Hører om folk som gjerne byr 50000 en vei fra eco til C, men det er jo bare å prøve nærme minbud. Verste som kan skje er å få nei.

Pass på å by i poeng og ikke i kr.

Ser utreiseflyplassen er CPH og varighet er 5 til 8 April.

Ja, jeg ser at utreise er 5. april, og du sier at retur er 8 april. Så det betyr at retur ikke er samme dag.

SAS sier: Destinasjonen vil imidlertid forbli ukjent. Vil du våge å gå om bord?

Når man kommer til Gate da vil det på skjermen der stå hvor flyet skal til.
Eller er dette eget "charterfly" som de setter opp?

Ny rute innad i europa?
Ser liksom ikke for meg at de flyr noe transatlantisk med forskjellige kabinklassser.

Med den poengsummen så lukter det Europa ja. Hvilken rute er det som ”mangler” på Kastrup da?

Generelle spørsmål om Eurobonus

Med den poengsummen så lukter det Europa ja. Hvilken rute er det som ”mangler” på Kastrup da?

Det er nok en eksisterende rute tipper jeg. Og heller ikke sikkert alle skal på samme fly.

Det er nok en eksisterende rute tipper jeg.

Ja, det tror jeg også.

Hvor langt kommer du for 30.000 poeng tur/retur, er det hele Europa?
Må man betale selv for OSL-CPH, eller er det inkludert?

Destination Unknown
Det er helt utrolig hvordan noen folk tenker. Tror de at han hadde fortalt de det?

SAS-stunt har sprengt toppsjefens e-postkasse

Han forteller nå at e-postkassen hans nærmest har blitt sprengt av mailer fra folk som ber han fortelle om hva den ukjente destinasjonen er.

Til alle som spør, kan han bare beklage:

– Heller ikke jeg vet hvor dette flyet skal dra, skriver han på sin profil på Linkedin.com.

https://flysmart24.no/2024/02/10/sas-stunt-har-sprengt-toppsjefens-epostkasse/

Back