Re: Generelle spørsmål om Eurobonus
Fikk samme jeg også.
Fikk samme jeg også.
Ja, sjekk listen her: https://eurobonus.shopping/en/shops/categories/Ser nå at Oslo Taxi gir ekstrapoeng.. Tikket inn et per her nå automatisk etter bruk av Amex.
Er det en standard ting, som har gått meg hus forbi, eller hva er dette: Etterregistrering nekter å la meg registrere reise bestilt via reisebyrå. Skal det være sånn? Jeg finner ingen info om slikt, så på forhånd takk for svar.
Er det en standard ting, som har gått meg hus forbi, eller hva er dette: Etterregistrering nekter å la meg registrere reise bestilt via reisebyrå. Skal det være sånn? Jeg finner ingen info om slikt, så på forhånd takk for svar.
Erfaring med å oppgradere eurobonus billetter?
Vurderer en tur bort til USA, men finner bare economy billetter.
Destination Unknown - noen som er påmeldt?
SAS sier: Destinasjonen vil imidlertid forbli ukjent. Vil du våge å gå om bord?
Med den poengsummen så lukter det Europa ja. Hvilken rute er det som ”mangler” på Kastrup da?
Det er nok en eksisterende rute tipper jeg.
SAS-stunt har sprengt toppsjefens e-postkasse
Han forteller nå at e-postkassen hans nærmest har blitt sprengt av mailer fra folk som ber han fortelle om hva den ukjente destinasjonen er.
Til alle som spør, kan han bare beklage:
– Heller ikke jeg vet hvor dette flyet skal dra, skriver han på sin profil på Linkedin.com.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.