Frokosten (gratis) tilbake

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Yess! Reiser med SAS Braathens til Brussel om en uke med 07:45 avgangen - blir deilig med en matbit :D

veldig bra - jeg reiser med SK til MAD på tirsdag! Takk Mats!!!:)

Mats kan jo synge litt Prøysen om "Å rette opp alle fæila frå i går..." så blir han en suksessrik leder!!!

Hva skal man egentlig med Norwegian når man har SAS?!

Herlig. Da blir 0650 avgangen å foretrekke foran 0935 heretter! :D (Bare nyheten er jo en god start på dagen)

En glitrende nyhet som i hvert fall får meg til å fly mer SAS igjen! Har stor tro på Mats Jansson ideer. :D

Spørsmålet er jo om dette gjelder bare innenlands eller om det også gjelder utenlandsflygninger. Og kanskje det er håp om litt forbedret service utenom morgenen også. Men gode nyheter var det i hvert fall!:clap

edit: selvsagt heter han Jansson. Gikk litt for fort i svingene!!!!!!

Originally posted by litt-amatør

En glitrende nyhet som i hvert fall får meg til å fly mer SAS igjen! Har stor tro på Mtas Olssons ideer. :D

Spørsmålet er jo om dette gjelder bare innenlands eller om det også gjelder utenlandsflygninger. Og kanskje det er håp om litt forbedret service utenom morgenen også. Men gode nyheter var det i hvert fall!:clap

Ojjj! Nå måtte jeg sjekke linken,gitt! Som jeg trodde,han heter fremdeles Jansson.Og han lover STORE forbedringer for C-klassen vår.Spennende!

Står ingen ting i denne reportasjen om at det kun gjelder utland...

Dette går rette veien. Fint for SAS og oss som reiser med dem på morgenflyene.:clap

...så får vi se om laksepastaen på IC er fjernet til den 20.02....;)

Heldigvis er folk nå veldig klare for dette...mange var jo like klare for avskaffelsen av all servering.

Originally posted by EB

Heldigvis er folk nå veldig klare for dette...mange var jo like klare for avskaffelsen av all servering.

Jeg tror folk var klare for reduksjoner i prisene tidligere. Nå er det generelle prisnivået på flyreiser så lavt at det kanskje ikke er så viktig lenger.

Originally posted by EB

Står ingen ting i denne reportasjen om at det kun gjelder utland...

Står heller ingenting om at det gjelder innland og interne rykter sier kun utland. Men rykter er rykter og det hadde absolutt vært flott med en matbit på tidligflightene innland også:D

Slik er det jo på intrascand og folk setter virkelig pris på mine varme rundstykker;)

Originally posted by EB

...i allefall har SAS Braathens valgt å tro det......jeg tror dem har tatt feil hele tiden.

Originally posted by Trash2000

Herlig. Da blir 0650 avgangen å foretrekke foran 0935 heretter! :D (Bare nyheten er jo en god start på dagen)

Norwegian er for oss som foretrekker valgfrihet, et marked med flere aktører og som kan klare seg uten mat i 50 minutter

De av dere som vil ha DY forvist til historiens skraphaug får ringe Hugo Chávez Frías.:p

Originally posted by intransfer

Originally posted by Trash2000

Norwegian er for oss som foretrekker valgfrihet, et marked med flere aktører og som kan klare seg uten mat i 50 minutter

De av dere som vil ha DY forvist til historiens skraphaug får ringe Hugo Chávez Frías.:p

Det handler vel ikke om å klare seg uten mat i 50 minutter. Men hvis man står opp kl 0500, for å ta første flyet, så er vel ikke matlysten så stor så tidlig.. Da er det greit med en matbit på flyet ett par timer senere:old

Back