Fredag og helg

Egil

ScanFlyer Gold
Igjen ser det ut som avd. Midt-Norge må starte kalaset med "god morgentråd", og endelig ser det ut som om finværet vi har blitt lovet i snart en uke skal ankomme Mosjøen også!
Litt morgentåke, men det er lyspunkt på himmelen :)

Da passer det bra at vi er inne i siste arbeidsøkt før man tar langhelg og ikke skal tilbake før onsdag kl 1530 :lol:

Helga bringer vel litt grillmat, soling, alkohol, hyggelig samvær med familie og venner og litt mer alkohol og sol håper jeg. Blir det riktig fint bader vi vel litt også!

Edit: Da ser man at de siste skyene er i ferd med å trekke seg bort fra himmelen over Mosjøen ! ! !

E!

Attachments

• 25072008508.jpg
    25072008508.jpg
    87.5 KB · Views: 127
  • 25072008509.jpg
    25072008509.jpg
    111.8 KB · Views: 128
Last edited:
det var bare fordi avd Nord-Norge ikke gadd starte en morratråd ;) Samt at jeg dreiv litt leiting etter en reg til Martin :)

Siste arbeidsdag før helga, på an igjen på mandagsmorra *gjeeeesp*

veit ikke helt hva helga bringer da, men mulig det blir litt alkohyler på laurdagen.. har en lei forkjølelse jeg skal prøve å få ut av kroppen :)

God morgen fra Forus! Om ca 4,5 time settes kursen mot bilen og langhelg. Ha en fin dag forumister. :)

Ajaja!! God morgon frå Bergen. Fortsatt er det nok hang-over etter Molde-tragedien i Bergen, men det blir kanskje snart bedre når våre kjære statsansatte meterologer har lova ikkje mindre enn 30 grader i regionen heile helga, så då blir det soling, grilling og mange duggfriske denne helga. Forhåpentligvis blir det anledning å få seg ein tur ut i båten og kanskje få fiska litt ;)

Ha ein varm dag alle saman!

God morgen fra Bartelands nye hovedstad, Stjørdal. I dag blir det halv dag på jobb bare. Stille og rolig nå som de fleste er på ferie. I kveld blir det Batman(!)

^_^

God morgen fra STO. Her skinner solen, og jammen ble jeg ikke svett på pannen av dagens tur fra "ungkarsredet" til kontoret. Det kommer til å bli en VARM dag i STO - ser allerede frem til halvtimen på flybussen til ARN om noen timer.... NOT! Men, det blir en kort dag før jeg kaster meg på 12-flyet tilbake til hjemlandet, en kort "teknisk stopp" i Asker og så raka veien nedover E18 (sikkert ikke alene på veien, men...). Kanskje det tilogmed er mulig med en liten fotostopp på Jarlsberg i dag. Hvor er det best å ta av fra E18 for å komme inn til flystripa? Før eller etter "Flykafeen"?

G'morgen fra WIAS Corporate Headquarter hvor jeg kan se en antydning til blå himmel i retning av flyplassen. Men her downtown er det fortsatt grått. Har klesvask på verandaen, så det kunne vært OK med litt sol ...

Dagen er fortsatt ung, og mens andre forbereder seg på helg, så kaller EWR på denne unge håpefulle.
Ha en fin helg!

God morgen. Her beskrives flytdiagrammer så det sputer blekk, dvs. PC-blekk. Så få vi se hva resultatet bringer til uka, men nå er det først helg i Asker. Ser ut til å bli en virkelig flott helg som passer for terrassevin, grillvin, etc.

God helg folkens!

Kjempevær og allerede +25 grader!
Helgen er inne i sin første fase, nå venter frokost og en tempoetappe på sykkelen før det blir noen timer avslapping i sola og en tur til Hønefoss i kveld for selskap med venner.
Imorgen tror jeg jaggu vi har kongeplasser til Batman på Colusseum - yees!

Knallsol og ikke en sky i sikte i TRD:D Vel hjemme fra Paris, med DY via Vestlandets hovedstad i går. Alt på rute og ORY er som en reise tilbake til 70 tallet....

God varm fredag fra Oslo, og selvsagt har klimaanlegget på kontoret bnestemt seg for å gå til streik. Nå er det snart helg, etterfulgt av to kontordager i neste uke, så blir det en langweekend i barteland, forhåpentligvis med godt vær, værvarslet ser ikke så galt ut iallefall.

God morgen fra Oslo. Ny runde med golf står for tur idag. Etter å ha spilt fotball igår, noe som tydeligvis var lenge siden, blir det å leie bil på golfbanen. Kan ikke huske det gjorde så vondt i ettertid da jeg fortsatt var aktivt......Ikveld blir det ut å ta noen øl. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Ny runde med golf står for tur idag. Etter å ha spilt fotball igår, noe som tydeligvis var lenge siden, blir det å leie bil på golfbanen. Kan ikke huske det gjorde så vondt i ettertid da jeg fortsatt var aktivt......Ikveld blir det ut å ta noen øl. Ha en fin dag

Du sikter på en lederstilling med disse golf-faktene? ;)

Morn fra verdens navle. Jeg lurer på å pakke ned noe nødvendig utstyr og så dr apå spottertur over fjellet. Er det noen spenende fly på tåkemoen i morgen?

-A

Det enkleste er vel å ta av før flykafeen. Mener det var det vi gjorde på tur i mai.

K

God dag fra Lilletorget. Dagens mediebilde er omtrent som gårsdagens og som det har vært ellers i sommer: Finn noe kritikkverdig i justis- eller helsesektoren, og spør en Frp-politiker om hva han synes om dette.

(Hvis en Frp-politiker, mot formodning ikke er tilgjengelig i sommer, bruk evt Elisabeth Aspaker fra Høyre...)

Last edited:

Sjefen min kalte golf for Homse-hockey han da :)

Knallsol og nyinnkjøpt 10.000 liters basseng på stativ... Turen går nå til Domkirkeodden og Hedmarkmuseets fotoavdeling hvor negativer skal studeres fra Hamar Flyplass/Lufthavns åpning i nov 1950.

CK, når du kommer til Gulli, der veien går over fra 4 til 2 felt, så kjør videre til neste kryss, ta av mot Tønsberg, så første til høyre i rundkjøring og til høyre igjen med en gang. Kjør så på gamle E18 tilbake til du ser skilt til høyre til Jarlsberg flyplass/fritidssenter.

Back