God kveld.
jeg sitter og mimrer litt på alle nettstedene som har arrangert flyshow de siste årene.og jeg ser at det vanlige alle lokker med er "tidenes flyshow"!! For meg er det flystevne på Gardermoen og 50års jubileet som fortsatt er tidenes flyshow her i Norge.Tenkte bare høre litt her jeg om hva skalgs meninger folk har om hva som skal til for at de forskjellige arrangørene skal få til et skikkelig show her i til lands igjen.jeg har vært fornøyd med ryggeshowet og solashowet som har vært på 2000-tallet,men syntes fortsatt det er noe som mangler.....jeg var på Bardufoss i 1996,tror jeg det var,og det er en sterk toer etter Gardermoen med deltagere fra mange land der det fløy jagerfly hele tiden...tilogme italienske starfightere.
så folkens,hva syntes dere det trengs mere av?
Rune
Jeg trodde kanskje at Finnene ville stille opp på Værnes, men det blir ikke med F-18 ihvertfall. De eneste showene de gjør utenfor Finland i år er Karup, Payerne og Ostrava.
Ingen midnattshauker heller...
Breitling Jet Team kansellerte i dag, men alt i alt så ser Karup langt mer spennende ut ja. Og RIAT ser ut til å ha sikret seg rosinen i pølsa![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.