Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
![]()
På vei inn til Västerås passerte vi denne flyplassen (?) – dette er et lite stykke sør for Stockholm, og kanskje noen av medlemmene vet hva dette er?![]()
Det er helt riktig - turen startet 02. august i år, så i god tid før det ble vinter.Fin rapport, men dette må være for en tid tilbake?
Det ser ikke akkurat ut som vinter på bildene![]()
I Bergen Aero Klubb er timeprisen 1.500kr per time, og man må legge til ti minutter teknisk tid per legg.Av ren nygjerrighet; hvor mye koster det å leie et fly for å fly en slik tur?
Tenker da med alle lufthavn-, fuelkostnader osv.
Aha - interessant!Det där är Tullinge, en före detta militär flygflottilj, sedermera civilt flygfält som huserat bla flygklubb och polisens helikoprar. Numera är det väl bostäder som byggs där. Ingen flygverksamhet vad jag vet.
Helt klart, - det var en fantastisk tur og for vår del har det absolutt gitt mersmak.Det ser helt fantastisk ut, og inspirerer virkelig til å utfordre seg selv litt og legge ut på lengre turer eller evt turer utenom de typiske cavok-dagene.
Hvilket program bruker du til flyplanlegging og navigasjon underveis på paden?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.