Flyshow, Flydager og Fly-inns 2014.

Tidigare i veckan gjorde SwafHF AJS 37 Viggen sin premiärflygning år 2014.
Det var en kontrollflygning som gick bra!
Sannolikheten är stor att AJS 37 Viggen kommer flyga på Luchtmacht även 2014.
2013 gjorde Viggen stor succe där!

Så småningom kommer SwafHF publicera alla airshows man kommer delta i.

http://swafhf.se/start-swafhf.html

De er bekreftet til Ronneby, sammen med det sveitsiske Hornet-displayet. Vurderer å ta en tur, bare håper at "display line" ikke er like håpløs som den var på Göteborg Aeroshow.

Det jobbas stenhårt på SwafHF för att SAABs J 32B Lansen och J 35 Draken ska kunna flygas till airshow season 2014 med civil reg och självklart på Ronneby i juni.

SwaFHF kommer delta med hela sin nuvarande display lineup på Ronneby...dvs SK16, Sk50, SK60, J 29 Tunnan, J 34 Hawker Hunter & AJS 37 Viggen.

Ser virkelig frem til flyshowet på Værnes. Men, synes det er litt lite med lekkasjer ang. programmet.

Er enig med det, de fleste andre show i europa har allerede bekreftet flere deltagere, virker som de sliter med å få på plass de store trekkplasterne. Er vel allerede mange av de store som har lagt ut kalenderen sin. Men vi får bare håpe at det kommer noe bra :)

Er enig med det, de fleste andre show i europa har allerede bekreftet flere deltagere, virker som de sliter med å få på plass de store trekkplasterne. Er vel allerede mange av de store som har lagt ut kalenderen sin. Men vi får bare håpe at det kommer noe bra :)

De har fått mange på plass og holder på i disse dager på å gjøre seg klare for å begynne med oppdateringer og avsløringer av flyene som kommer... ;) max ei uke tror jeg :)

Det blir spennende å se hva de får til, de har jo ikke akkurat oddsen på sin side og som Toftos sier, flere av de store har allerede bekreftet at de ikke kommer til Norge i år.

Canadisk CF-118 bekreftet til Payerne i Sveits, lurer på om jeg skal satse på Payerne i år. Ikke for å være negativ, men jeg har egentlig ikke så stor tro på at det blir noe veldig spennende her i landet i år.

Det er ikke så mye som har kommet ut om Værnes ennå, men F-86 Sabre kommer. Kanskje det blir bare den :)

Jeg tror de datoene på sidene deres er de showene de har vært i kontakt med, bare de i grønt er bekreftet. De er jo oppført med show i Norge, Danmark og UK den helga...

Det Tsjekkiske luftforsvaret deltar på Værnes. Det er ikke bekreftet med hva, men jeg tipper det dreier seg om L-159 siden de skal til Danmark den samme helga.

Canadisk CF-118 bekreftet til Payerne i Sveits, lurer på om jeg skal satse på Payerne i år. Ikke for å være negativ, men jeg har egentlig ikke så stor tro på at det blir noe veldig spennende her i landet i år.

Lurer du? Bare lurer? Payerne er "highest prioritet" ;)

Leie av hytte ca 1500 en person , mat er billigere som i Norge, problemer er hva man kan gjøre mellom de to helgene? Ser ut at de største kostnaden er alkohol :D

Men SPFL laster vel bobilen full før de drar fra Polen? ;)

Kan jo være turist i mellomtiden, og fra torsdag er det vel ankomster og rehearsals ;)

Back