• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyr søker om driftstillatelse til USA

Re: Flyr søker om driftstillatelse i USA

Likevel et veldig begrenset marked.

Det er vel ikke helt tilfeldig at Flyr har en del som tidligere var ansatte og investorer i Norwegian. Charteroperasjonene Norwegian gjennomførte mellom USA og Karibien/Mexico var svært lønnsomme. Det er vel det samme markedet Flyr ønsker å posisjonere seg for å kunne dra nytte av.
 
Re: Flyr søker om driftstillatelse i USA

Charteroperasjonene Norwegian gjennomførte mellom USA og Karibien/Mexico var svært lønnsomme.

Husker ikke grunnen til Norwegian avsluttet dette prosjektet,

men hvis det er så lønnsomt er det rart om de ikke utnytter dette markedet.
 
Re: Flyr søker om driftstillatelse til USA

De fløy med tre fly vinteren 16/17. Swift fikk neste vinter etter at amerikanske myndigheter av en eller annen grunn trakk tilbake tillatelsen.
 
Back
Top