Flyprats Julebord: Torsdag 14. desember kl18:00 - Grilleriet, Oslo

Re: Flyprats Julebord: Torsdag 14. desember - Grilleriet, Oslo

Hmm, kanske dags för ett besök på kontoret i Oslo. Tentativt!

Satser på å få til dette i år også, kom jo levende fra det sist! :-D

Julegave i boks...for vi skal vel ha med julegave på samme måte som alle tidligere år?

Plutselig dukket det opp et møte i Oslo samme dag. Det betyr gratis reise til og fra! Flytt meg fra tentativt til "kommer"!

og jeg har fikset ferie fra jobb, så det besøk nordfra i år også :)

Torsdag.....ikke beste dagen for fest, men siste toget til Hamar går 00:50; Tentativ

Torsdag.....ikke beste dagen for fest, men siste toget til Hamar går 00:50; Tentativ

Det toget har jeg gode planer om å hoppe av på Eidsvoll, gjorde akkurat det sist og var i godkjent form dagen etter! :-D

Nå venter jeg fortsatt på meny, men antar vi fortsatt har allergi for skalldyr og chili fra 1 og chili/paprika fra en annen?

Så får andre eventuelt melde inn sitt.....og nei, "liker ikke" er ikke en allergi :p

Nå venter jeg fortsatt på meny, men antar vi fortsatt har allergi for skalldyr og chili fra 1 og chili/paprika fra en annen?

Så får andre eventuelt melde inn sitt.....og nei, "liker ikke" er ikke en allergi :p

Tåler kun Hummer og Indrefilet av okse! :colgate:

Tilfeldighetens dag på jobb i dag; først beskjed om tur til Tyrkia 12-14/12 og deretter møter i Oslo hele 15/12. Mao. så passer julebordet perfekt for undertegnede - sign me up!

Håper på masse sjømat - Norges fremtid :D :D :D

Dere får nyte maten og det gode selskapet!

Fikk akkurat vite at jeg må rett fra Stockholm til Praha, og blir der helt til 18 Des, så jeg får ikke kommet i år heller! Brum...

Kos dere!

Kim

Må dessverre melde forfall :(

Da er det åpnet for bekreftet påmelding og betaling. Vi går for kokkens 3-retter og pris er 490kr

Betaling og bekreftet påmelding foregår enten ved å Vippse 490kr til #18641

eller gå gjennom deltager.no

http://www.deltager.no/julebord_flyprat_2017_14122017

(NB: Vipps tar en mindre fee enn deltager.no, så Foreningens kasserer foretrekker at man bruker Vipps, men begge deler er lov)

Jeg må desverre melde avbud. Dukket opp en jobb-tur, som innvolverer fly til langt-bort.

Da er det åpnet for bekreftet påmelding og betaling. Vi går for kokkens 3-retter og pris er 490kr

Betaling og bekreftet påmelding foregår enten ved å Vippse 490kr til #18641

eller gå gjennom deltager.no

http://www.deltager.no/julebord_flyprat_2017_14122017

(NB: Vipps tar en mindre fee enn deltager.no, så Foreningens kasserer foretrekker at man bruker Vipps, men begge deler er lov)

Betalt, så oppdater første post på at jeg kommer! ;) ;) ;)

Bummer, använder min full-flex biljett och bokar av resan i år. Kommer starkt igen framöver.

Er det interesse og mulighet for julelotteri?
Jeg har ikke mange gevinster ennå, men et par godbiter er i boks: boka til Bjørn Kjoe - signert. Og en bok av Sir Richard Branson, også den signert.

Er det interesse og mulighet for julelotteri?
Jeg har ikke mange gevinster ennå, men et par godbiter er i boks: boka til Bjørn Kjoe - signert. Og en bok av Sir Richard Branson, også den signert.

Selvsagt [emoji1303][emoji1303][emoji1303][emoji1303]

Back