Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana

Bestillingen på antall er nå sendt inn, men eventuelle etternølere kan ta kontakt på PM, også får vi alltid fikset noe ;)

Er det noen som har noen planer om en øl før morroen starter? Jeg tenkte å være på plass på RØØR rundt 16:30 for en liten aperitif, så for tørste sjeler, så er det mulig å henge seg på.

men det blir stort sett litt langt å reise ..

Det kan du ikke mene? Her er vi et reiseforum. Og dessuten har Elefanten tilbudt å reise helt til Atlanta for å holde strategikurs for elgen din for bare 50 øre + en marcipangris

Det er uholdbare betingelser. Marsipangrisen er egenhendig smuglet gjennom grensekontrollen for å bli fortært på jobb på julaften med Donald-tegnefilmer og appelsin. Makan.

Vi trenger nok et Toppmøte ...

Jeg er alltid litt nervøs i forkant av julebordene med Flyprat. For 5 år siden så kuttet SAS, EuroBonus-opptjeningen totalt, og vi hadde nok å snakke om utover kvelden. Hva finner bolaget på i dag?

Jeg er alltid litt nervøs i forkant av julebordene med Flyprat. For 5 år siden så kuttet SAS, EuroBonus-opptjeningen totalt, og vi hadde nok å snakke om utover kvelden. Hva finner bolaget på i dag?

De skal justere rutene mot Asia. Så kan vi spekulere i det.

Da var man kommet seg på bussen, på vei til toget. I Oslo om halvannen times tid tenker jeg, om Vy vil det sånn.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Tjuvstart i gang!
f2ddfc852251875b7842ccf2d6c1d37d.jpg

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back