Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana

Jeg er ferdig på jobb 14.30, så jeg kan dessverre denne gangen :D
Meld meg på.
PS. Er det lurt å avspasere fredag?

Jeg er ferdig på jobb 14.30, så jeg kan dessverre denne gangen :D
Meld meg på.
PS. Er det lurt å avspasere fredag?

Uten at det nødvendigvis er en målestokk, så har jeg fly hjem 12:55, og historien har vist at det blir tungt med tidligere fly enn det...

Blir gjerne hyggelig lag, men er vel sjeldent grøftefyll, siste nattbuss hjem og kebab utover hele jakka som gjelder.

Blir gjerne hyggelig lag, men er vel sjeldent grøftefyll, siste nattbuss hjem og kebab utover hele jakka som gjelder.

Nei, sant det. Du kan bytte ut siste nattbussen med første morgentoget til OSL... :)

Jeg må dessverre melde avbud, ettersom julebordet viser seg å kollidere med et jobbarrangement.

Kommer forhåpentligvis, bekrefter i løpet av 2 uker. Har nemlig fikset billetter til NM Cup Finalen samme helg mellom Viking - Haugesund [emoji2][emoji2][emoji2]

Hvorfor ikke?? Og hvem er kokken??

Jeg håper ikke det er Fnate.... Jeg spiser ikke Grevling! :8:

Når man er mange må må gjerne uansett velge en satt meny. Kokken kjenner jeg ikke, dessuten er det enklere for meg og det gir meg noen andre å skylde på når det får galt

Skulket fjorårets Flyprat-julebord siden jeg hadde havnet på sykehus med hjerneslag.
Satser på å komme i år - 5 desember ser bra ut i forhold til job og fritidsreiser.

Hei.

Da er det åpnet for endelig påmelding. Frist for påmelding er mandag 2 desember (dog har vi alltid klart å få med folk som kommer i siste liten) og gjøre ved å betale kr 395 til Vipps og #18641. For de som ikke har Vipps, men ønsker delta: Send meg en privat melding, så ordner vi opp via konto eller cash ;)

Og for 395kr stiller Mahayana opp for oss med både forrett, mellomrett, hovedretter og dessert, også lar jeg i grunn kokken fikse hva. Men det trengs neppe en tur innom Narvesen for pølse etterpå ;) Drikke står hver enkelt for selv, avhengig av behov og preferanser

Betal gjerne så tidlig så mulig, så det blir lettest å planlegge.

Vel møtt!

Back