Originally posted by EK 007
Originally posted by Blackhawk
FlyMe har faktisk nettopp foretatt nyrekruttering av bl.a. kabinpersonale, helt klart en kjedelig opplevelse for de som ikke så dette komme - enda godt de ikke "rakk" å påbegynne noe kabinkurs, før dette skjedde i det minste!
Det stemmer ikke helt. Jeg møtte en instruktør på ARN idag, og hun fortalte at de nettopp hadde gjennomført et CA-kurs, og de skulle få vingen sin IDAG! og mange av de skulle ut å fly sin første tur på søndag.......... Veldig synd for dem som har gått på kurs (uten lønn) i 5 uker.....
Jag tror att nationalismen är betydligt svagare i Sverige än i Norge (förutom när det gäller bilar). Norwegian skulle nog klara sig utmärkt inrikes i Sverige med det namnet. Kända svenska inrikesbolag:Originally posted by EB
Hvordan ville Norwegian klare seg med sitt navn på svensk innenriks om de skulle ta over FlyMe? Jeg er redd nordmenn ikke hadde jublet om det kom et "Swedish" på norsk innenriks - SAS sliter jo nok som det er og de er jo bare part-swedish!
Originally posted by EB
Hvordan ville Norwegian klare seg med sitt navn på svensk innenriks om de skulle ta over FlyMe? Jeg er redd nordmenn ikke hadde jublet om det kom et "Swedish" på norsk innenriks - SAS sliter jo nok som det er og de er jo bare part-swedish!
Originally posted by Klippe
.............Regner med at Ager Hansen har faatt en god del penger for dette av Sterling..............
Ager Hansen og Islendingene er samme ulla. Regner med at Ager Hansen har faatt en god del penger for dette av Sterling. Sterling paa sin side ser sitt snitt til aa faa skikkelige ruter og ikke bare ferie og fritid. Tipper at Ager Hansen sitter igjen med 50 mill i merkelige islandske aksjer etter dette. 2 userioese aktoerer bytter plass i det svenske markedet. Man er like langt. Regner med et blodbad med SAS fremover for aa sikre markedsandeler.
Originally posted by EB
Sitter Kjos og regner på muligheten om og overta restene av FlyMe?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.