• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flygal 82 åring :)

Re: Flygal 82 åring :)

Han skulle vært på Flyprat!

Ja rett og slett utrolig kult! Hørte noe fra stuen i går om fly og gikk inn og så dette på 21 nyhetene!

Sikkert nok her inne som kommer til å farte rundt i den alderen og tenker jeg :D

Hvem gidder å reise jorda rundt på cruiseskip, når man kan reise norge rundt med Widerøe!! :colgate:

Sånn ska vi alle bi når vi bi gammel! ;)

Er bare å ta av seg hatten for denne spreke 82 åringen. Man kan ikke si noe annet.

All respekt.

Dette var helt sykt, for en spreking!

Måtte du ha mange flere turer igjen, Nils! :)

Snakker vi Pandion kort på han her karen snart eller? :p

Nei, det var bare å ta av seg hatten for denne karen! :)

Ha ha ha, Kongebra. Sånn vil jeg ha det.

Slår han såvidt på privat dagstur da. Bråbestemte meg for å ta lunch med en veninne i Roma for et par år siden. Spiste pizza, tok en øl, og sklei hjem igjen.

Flotters :)

Jeg fløy forøvrig Finnmark rundt forrige uke og hadde bla. med en 82-åring som passasjer.. Vi landet på 12 flyplasser på 3 dager med start/slutt i Bodø. Samme mannen har også tatt PPL-teorien og begynt med flytimer :D

Man får lite pandionkort av å farte rundte med Widerøes "Norge-rundt"-billett hver sommer......

Viriker ikke som han reiser med Nprge Rundt billetten hver gang.
– Jeg reiste Norge rundt for 10.000 kroner, forteller Nils.

Uansett blir det lite "Pandion" av å svi av 10-20.000 kroner på et år.

Hehe de som tror pensjonister bare tvinner tommeltotter tar feil. Farfaren min nærmer seg 90 år nå, kjører bil 6-7 timer osv og går turer. Han ser jo ut som han er i underkant av 80 år fremdeles. En ting er sikkert han har iallefall ikke hvilet på laurbærne i pensjonisttilværelsen. Gav vel seg med de siste strøjobbene for sin gamle arbeidsgiver om jeg kan kalle det det bare for 5-6 år siden da farmor ble syk. Hun døde i 2009.

:devot:

Nå fikk jeg lyst å kjøpe ny NR-billett... Men dessverre ikke i år :cry:

Hvem gidder å reise jorda rundt på cruiseskip, når man kan reise norge rundt med Widerøe!! :colgate:

Sånn ska vi alle bi når vi bi gammel! ;)

Well Dashen og 737'ene i Norge er jo den nye "Hurtigruta" tross alt så er de jo hurtigere enn den de sender bilder fra på NRK.
Også kallt Sakteruta her på flyprat.no (Googlet :D)

Back