Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Dette er ikke noe ala siste bildet til Robin882

Men det er i det minste av Russisk fabrikat

(Yakovlev)

3919280778_dbb1dd61dd_o.jpg

Mere russisk Tupolev Tu-154M reg. RA-85659. På Heraklion-Kreta i oktober 2008.

1256037302_resized.jpg

En TU-154 til, Aerofloy's RA-85810 på Heraklion-Kreta okt. 08. Beklager dårlig kvalitet.

1256036958_resized.jpg

Nå skal jeg ikke sitte på min høye hest og ta fram pekefingen. Fikk litt dårlig mage nå. :8:

Hva sier folket her i denne tråden?

Siden det var jeg som startet tråden kan jeg vel gjenta meg sjøl litt, helt uten pekefinger:
Men altså, det som var poenget var at man skal finne en kobling fra bilde til bilde. Det vil si at hvis noen kommer med en F-16, så skal man ikke komme med en haug med F-16-bilder, men en eller annen assosiasjon, slik at tråden blir veldig dynamisk. Men klart, av og til er det moro å bare vise ett til av samme fly, fordi man har lyst til å vise fram et spesifikt bilde.

For å illustrere, så viser forrige bilde en Yak. Og det er jo dette flyet også. Det var ihvertfall det. På en måde:

M346-side-landing.jpg

TTTTOOOOGGGG AN og di! ^_^

Da øker vi innsatsen og øker størrelsen litt og endrer farge.

Attachments

• IMG_5907.jpg
    IMG_5907.jpg
    117.1 KB · Views: 123

Siden det var jeg som startet tråden kan jeg vel gjenta meg sjøl litt, helt uten pekefinger:
Men altså, det som var poenget var at man skal finne en kobling fra bilde til bilde. Det vil si at hvis noen kommer med en F-16, så skal man ikke komme med en haug med F-16-bilder, men en eller annen assosiasjon, slik at tråden blir veldig dynamisk. Men klart, av og til er det moro å bare vise ett til av samme fly, fordi man har lyst til å vise fram et spesifikt bilde.

For å illustrere, så viser forrige bilde en Yak. Og det er jo dette flyet også. Det var ihvertfall det. På en måde:

Men må man ha tatt bildene selv? Det begrenser jo en god del. :)

Men må man ha tatt bildene selv? Det begrenser jo en god del. :)

Tja. Vettafan. Jeg synes ikke om å gjøre så mange begrensninger. Men jeg synes uansett at et godt poeng er mye viktigere enn at man har tatt bildet sjøl. Med den rette, kanskje litt uvante, assosiasjonen, kan man bidra med hva som helst. Nåja. Kanskje ikke bilde av kona. Vi er vel ikke et sånt forum. :rolleyes:

For å følge tråden:

Tornado? Here's another storm (Typhoon, ikkje sant? ;)):
IMG_0320.jpg

Status
Not open for further replies.
Back