sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,422 Re: Fly-kjedebrev... Svart dette her og, men betraktelig nyere
TKDahl The Heraklion Spotter :) 1 Feb 2010 #2,423 Re: Fly-kjedebrev... Fra en monark til en annen Monarch, begge med krone på halen.......
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,424 Re: Fly-kjedebrev... Airbus dette her og, men en spansk en og med krone på halen. Attachments IMG_4652_2.jpg 144.6 KB · Views: 157
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,426 Re: Fly-kjedebrev... SI! ---------------- Attachments IMG_4864_2.jpg 159.7 KB · Views: 153
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,428 Re: Fly-kjedebrev... LN-WDE, nærmere bestemt en DHC-8-402 Dash 8 kommer inn for landing på SVG en forbåst septemberdag i fjor.
Re: Fly-kjedebrev... LN-WDE, nærmere bestemt en DHC-8-402 Dash 8 kommer inn for landing på SVG en forbåst septemberdag i fjor.
atck ScanFlyer Gold 1 Feb 2010 #2,429 Re: Fly-kjedebrev... Ække dette samme flyet? I en helt annen setting, en helt annen temperatur. Og ikkenoe vind
Re: Fly-kjedebrev... Ække dette samme flyet? I en helt annen setting, en helt annen temperatur. Og ikkenoe vind
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,430 Re: Fly-kjedebrev... Jeg ser en WL tilhørende en Biz-jet? Aner ikke hvilken type det er er. Men her er det en annen Biz-Jet
Re: Fly-kjedebrev... Jeg ser en WL tilhørende en Biz-jet? Aner ikke hvilken type det er er. Men her er det en annen Biz-Jet
TKDahl The Heraklion Spotter :) 1 Feb 2010 #2,431 Re: Fly-kjedebrev... Ikke Biz-jet men kansje en Biz-prop , også på N register. Bilde fra Heraklion-Kreta mai 08.
Re: Fly-kjedebrev... Ikke Biz-jet men kansje en Biz-prop , også på N register. Bilde fra Heraklion-Kreta mai 08.
LN-MEH ScanFlyer Gold 1 Feb 2010 #2,432 Re: Fly-kjedebrev... Hvit og blå propellmaskin, denne er ikke like lang og slank...
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2010 #2,433 Re: Fly-kjedebrev... Et mindre propellfly, og ikke fullt så fint vær som på det forrige bildet. Det blåste vel mer ellr mindre storm denne dagen. Og denne lille karabaten slet med å lande på SVG
Re: Fly-kjedebrev... Et mindre propellfly, og ikke fullt så fint vær som på det forrige bildet. Det blåste vel mer ellr mindre storm denne dagen. Og denne lille karabaten slet med å lande på SVG
LN-EIR ScanFlyer Silver 1 Feb 2010 #2,434 Re: Fly-kjedebrev... Samme flytype, dårligere vær. (Fagernes Lufthavn)
Henshaw Galley Slave Medlem 1 Feb 2010 #2,435 Re: Fly-kjedebrev... Mer propell, men her er det strålende vær
TKDahl The Heraklion Spotter :) 1 Feb 2010 #2,436 Re: Fly-kjedebrev... Vi strekker den litt og ender opp med denne størrelsen....
TKDahl The Heraklion Spotter :) 1 Feb 2010 #2,438 Re: Fly-kjedebrev... Syntes jeg så litt snø i høyden i bakgrunnen, og samme her med Belgieren på OSL.... Last edited: 2 Feb 2010
Re: Fly-kjedebrev... Syntes jeg så litt snø i høyden i bakgrunnen, og samme her med Belgieren på OSL....
TKDahl The Heraklion Spotter :) 2 Feb 2010 #2,440 Re: Fly-kjedebrev... Alpe-blomsten Edelweiss er også Sveitsisk....