• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly-kjedebrev... (egne bilder - del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Fly-kjedebrev...

Er klar over det.....

Tok feil PIA, enkelt og greit.

Fortsetter med en annen 777 istedet. (Ref forrige post) ;)

4257991244_3796cc948a.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

En annen Cockpit, denne gang fra British Overseas Airways Corp (BOAC) - Vickers VC-10-1151
 

Attachments

  • 130227.jpg
    130227.jpg
    90.1 KB · Views: 123
Re: Fly-kjedebrev...

En annen Cockpit, denne gang fra British Overseas Airways Corp (BOAC) - Vickers VC-10-1151

Det er vel strengt tatt BEA du mener, for det der er ikke noe VC-10 cockpit iallefall. Jeg har aldri vært inne i noen Trident, men det bildet du har postet er vel tatt inne i G-AVFB Trident 2E på Duxford? Slik ser en VC-10 ut inne i styrhuset, dette er RAF VC-10 C1K XV106 på besøk i Tromsø januar 2004:

scan0033.jpg
 
Re: Fly-kjedebrev...

Og her er en sånn en på SVG

Var godlyd fra denne iallefall.....
 

Attachments

  • 131263.jpg
    131263.jpg
    53.5 KB · Views: 107
Status
Not open for further replies.
Back
Top