Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er dette nå et bilde du har tatt? Trodde halve poenget var å bruke egne bilder?

Nå skal jeg ikke sitte på min høye hest og ta fram pekefingen. Fikk litt dårlig mage nå. :8:
Hva sier folket her i denne tråden?

Siden det var jeg som startet tråden kan jeg vel gjenta meg sjøl litt, helt uten pekefinger:
Men altså, det som var poenget var at man skal finne en kobling fra bilde til bilde. Det vil si at hvis noen kommer med en F-16, så skal man ikke komme med en haug med F-16-bilder, men en eller annen assosiasjon, slik at tråden blir veldig dynamisk. Men klart, av og til er det moro å bare vise ett til av samme fly, fordi man har lyst til å vise fram et spesifikt bilde.
For å illustrere, så viser forrige bilde en Yak. Og det er jo dette flyet også. Det var ihvertfall det. På en måde:

Men må man ha tatt bildene selv? Det begrenser jo en god del.

):
): 

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.