TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,441 Re: Fly-kjedebrev... En prop på N register, denne også tatt på HER .
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,442 Re: Fly-kjedebrev... Man trenger da ikke dra så langt for slike
TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,443 Re: Fly-kjedebrev... Samme fly, samme sted, men annen årstid. Juni 2008
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,444 Re: Fly-kjedebrev... Da var vi tilbake på Isle of Man
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,446 Re: Fly-kjedebrev... Da tar vi noe litt mindre, men fremdeles to motorer
TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,447 Re: Fly-kjedebrev... En meget stilig dame i sin beste alder, også med to....
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 26 Jan 2009 #1,448 Re: Fly-kjedebrev... Og på innsiden ser det slik ut
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 26 Jan 2009 #1,452 Re: Fly-kjedebrev... Enda en, samme sted Attachments IMG_5933.jpg 210.4 KB · Views: 133
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 26 Jan 2009 #1,454 Re: Fly-kjedebrev... På gulvet bak der ligger en Handley Page Hermes. Her er en HP Hastings
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 26 Jan 2009 #1,455 Re: Fly-kjedebrev... Da fortsetter vi med Handley Page HP-137 Men Jetstreamen kom for sent for å redde Handley Page, og i mars 1970 ble det frivillig oppbud etter 61 år i bransjen.
Re: Fly-kjedebrev... Da fortsetter vi med Handley Page HP-137 Men Jetstreamen kom for sent for å redde Handley Page, og i mars 1970 ble det frivillig oppbud etter 61 år i bransjen.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 26 Jan 2009 #1,457 Re: Fly-kjedebrev... Tilbake til en eldre Handley PAge - the Herald
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 27 Jan 2009 #1,459 Re: Fly-kjedebrev... Det var da en Buccaneer på Elvington - "Glen Elgin"
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 27 Jan 2009 #1,460 Re: Fly-kjedebrev... Og begge de var S2B-varianten til RAF. RN brukte S1 og denne er fra litt lenger ned i gata på Newark. De eneste andre som brukte Blackburns beist var South African Air Force fra den tiden de også kalte seg Suid-Afrikaanse Lugmag. Her sett bakfra med rimelig kraftige luftbremser
Re: Fly-kjedebrev... Og begge de var S2B-varianten til RAF. RN brukte S1 og denne er fra litt lenger ned i gata på Newark. De eneste andre som brukte Blackburns beist var South African Air Force fra den tiden de også kalte seg Suid-Afrikaanse Lugmag. Her sett bakfra med rimelig kraftige luftbremser