LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 24 Jan 2009 #1,422 Re: Fly-kjedebrev... En dag for lenge siden på Gatwick. VC-10en tilhører "de andre".
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 24 Jan 2009 #1,423 Re: Fly-kjedebrev... En annen United, men amerikansk
T Turtle ScanFlyer Silver 24 Jan 2009 #1,424 Re: Fly-kjedebrev... Ikke akkurat United men Amerikansk...
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,425 Re: Fly-kjedebrev... Og her er en Continental som tar av for litt over en uke siden på MAN
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 25 Jan 2009 #1,426 Re: Fly-kjedebrev... Et tredje amerikansk selskap, men en 757 og litt varmere enn Manchester - San Jose, Costa Rica
Re: Fly-kjedebrev... Et tredje amerikansk selskap, men en 757 og litt varmere enn Manchester - San Jose, Costa Rica
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,427 Re: Fly-kjedebrev... Og sånn ser 757ene i Deltas nyeste farger
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 25 Jan 2009 #1,428 Re: Fly-kjedebrev... Og da var vi tilbake i Europa
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,429 Re: Fly-kjedebrev... Så til en som ikke flyr for dette selskapet lenger, men hvis det er noen som har sett TF-FIZ så er det denne.
Re: Fly-kjedebrev... Så til en som ikke flyr for dette selskapet lenger, men hvis det er noen som har sett TF-FIZ så er det denne.
TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,430 Re: Fly-kjedebrev... Tar en spansk en jeg å, litt mindre.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,433 Re: Fly-kjedebrev... Også en europeisk spanjol, men trolig på en annen plass
TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,435 Re: Fly-kjedebrev... Skal vi ta en tur litt vestover.... også fra CPH
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,436 Re: Fly-kjedebrev... Duellen fortsetter, da har jeg bare 817 registreringsnummer igjen før jeg går tom når det gjelder kommersielle fly
Re: Fly-kjedebrev... Duellen fortsetter, da har jeg bare 817 registreringsnummer igjen før jeg går tom når det gjelder kommersielle fly
TKDahl The Heraklion Spotter :) 25 Jan 2009 #1,437 Re: Fly-kjedebrev... Den duellen vinner du nok lett En helt annen portugiser, på HER , så vi holder oss rundt middelhavet. (blir borte et par timer nå, skal på fotballtrening med jr. så da får du holde tråden varm)
Re: Fly-kjedebrev... Den duellen vinner du nok lett En helt annen portugiser, på HER , så vi holder oss rundt middelhavet. (blir borte et par timer nå, skal på fotballtrening med jr. så da får du holde tråden varm)
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,438 Re: Fly-kjedebrev... Bizjet er ikke mitt sterkeste område, men la ta en jeg så for noen dager siden på Dundee Airport
Re: Fly-kjedebrev... Bizjet er ikke mitt sterkeste område, men la ta en jeg så for noen dager siden på Dundee Airport
Fly high ScanFlyer Gold 25 Jan 2009 #1,439 Re: Fly-kjedebrev... Enda en bizjet, fotografert på Torp 1/7-2006, en Cessna 560:
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2009 #1,440 Re: Fly-kjedebrev... En annen Citation III på Dundee - denne tok av og fløy i følge FlightAware denne 16. januar til Keflavik, Goose Bay, Albany og Dekalb-Peachtree (KPDK) som ser ut til å være dens base.
Re: Fly-kjedebrev... En annen Citation III på Dundee - denne tok av og fløy i følge FlightAware denne 16. januar til Keflavik, Goose Bay, Albany og Dekalb-Peachtree (KPDK) som ser ut til å være dens base.