Hadde vært fornøyd med 3-4 ukentlige avganger til Bangkok fra OSL jeg...Originally posted by MartinL
Kom over denne!
12 ukentlige + Air Finland sine avgange, sukk..... gid det var Osl!
http://www.ilmailulaitos.fi/hel_pressrelease?id=60817
Man hører meget om at SAS skal omkostninger ned på AY niveau - så mon ikke svaret ligger i lavere omkostninger - ekller i anderledes bogføring!:naughty:Originally posted by Bizflyer
Noen som vet hvordan Finnair kan tjene penger på denne ruta når ikke SAS klarer det selv med fulle fly? Finnair har jo alltid vært kjent for å ha billige billetter til BKK.
BF:cool2
Min mor og hennes samboer var i Thailand med Finnair for noen uker siden,og de fortalte at maskinen fra Helsinki til Oslo var stappfull,og ca 90% var folk de hadde sett på flyet fra Bangkok til Helsinki..Og en kompis av meg dro på en 2 måneders ferie til Thailand sist fredag(lucky bastard:smokin ),og hvem skulle han fly med,jo Finnair selvfølgelig!!Originally posted by MartinL
ja snakkes da, men hvordan i all verden klarer de dette? neppe bare finske pax.
Originally posted by amatør
Det der med Thai og OSL tror jeg er vel så mye politikk som noe annet,og mon tro om ikke deres Star partner har en finger med i spillet her..Er vel sannsynnligvis SAS som taper mest hvis Thai begynner å fly på OSL..
Originally posted by MartinL
Originally posted by amatør
Det der med Thai og OSL tror jeg er vel så mye politikk som noe annet,og mon tro om ikke deres Star partner har en finger med i spillet her..Er vel sannsynnligvis SAS som taper mest hvis Thai begynner å fly på OSL..
Der sier jeg med 100% enig i din teori! De har her en mulighet til å entre et marked med sikkert belegg og INGEN direkte konkurrenter!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.