Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

For dere som evt skal med samme maskin til Malaga neste morgen .. det bør være mulig å booke 'gjennomgående' for samme poengsum, siden det er så kort tid mellom flightene. Kan ihvertfall gjøre det med AA-miles andre dager.

Kan være noe å tenke på hvis det åpnes for flere seter ...
Er ikke morgenflighten til AGP som går med 359, men AY737 som går kl. 17:05. Bør likevel være mulig å få som én award.

Det koster for øvrig 3 700,- for betalt business på OSL-HEL-AGP med 18 timer stopp.

Last edited:
Fant ikke kombinasjonen da jeg søkte andre dager - men det kan jo bare ha vært mangel på tilgjengelighet.

Da har jeg booket OSL-HEL-AGP, kostet 3 800 inkl. gebyr for fullflex i business.

Sitter på 8A, har booket Plaza til €139. :)

Noen som har kontakter i Finnair som kan gi dem beskjed om å fylle kjerra rikelig opp med bakt potet og annet tilbehør? :p

Kjenner en som sitter på bagasjeservice. Regner med at han har ansvaret for cateringen også. Finnene er flinke til å multitaske! :up:

Sender noen evt. et forvarsel til Radisson Plaza? Tipper nattevakta der blir rimelig svett når vi ramler inn rundt midnatt ^_^

Sender noen evt. et forvarsel til Radisson Plaza? Tipper nattevakta der blir rimelig svett når vi ramler inn rundt midnatt ^_^

Jeg kan godt sende en mail til de, men kanskje greit å vite hvor mange det blir...

Espen : kan du oppdatere side en med hvem som skal bo på Plaza ?

Har oppdatert første post med de jeg klarte å tolke dithen hadde booket på Plaza. Om noen mangler i post #1 så gi lyd fra dere.

Jeg har også booket Plaza. Sitter enn så lenge bak i busdrn, men har ikke fått valgt sete.

Jeg skal bo på Plaza, og på turen over så ser det ut til at jeg skal holde GFL med selskap, med mindre noen setter seg mellom oss. M.a.o. 25J

Jeg kan godt sende en mail til de, men kanskje greit å vite hvor mange det blir...

Espen : kan du oppdatere side en med hvem som skal bo på Plaza ?

Holder kanskje å ta det uti september en gang, når vi vet at Airbus klarer å levere bussen i tide?

Holder kanskje å ta det uti september en gang, når vi vet at Airbus klarer å levere bussen i tide?

Vi må vel være tidlig ute hvis vi skal få hotelldirektøren til å ta i mot oss ved midnatt og dele ut Club Carlson Concierge til de første 20 som ramler inn døra? :lol:

Har bare tid til en dagstur denne gangen, så for meg blir det Embraer 190 til Helsinki med ankomst 11:05 (sete 11F) og A350 tilbake med avgang 17:00 (sete 41L).
Skal uansett bli interessant å oppleve A350 og å sammenligne den med Dreamlineren som er det mest behagelige jeg har fløyet så langt.

Noen som kjenner flyplassen?
Hva finnes av spottemuligheter, mat og butikker m.m. på flyplassen? Tenkte at jeg skulle ta med speilrefleksen og satse på at godværet viser seg frem.
Jeg tok en titt på denne siden og det virker ikke som den aller beste plassen for spottere (særlig om du ankommer uten bil).

http://www.plane-mad.com/airport-spotting-guides/finland/helsinki-vantaa-hel-efhk.html

Last edited:
Tar og satser på å bli med. Får imidlertid ikke miles før om et par måneder, så får gamble på at noe blir tilgjengelig når tiden kommer. Ellers får man improvisere. Plaza er imidlertid booket så kan legges til der.

Da blir det nok Toppmøte.

Back