Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Post #1 oppdatert - nå i stigende rekkefølge basert på setevalg :p

Har booket billett/sete:

LN-FHU 1A
jcnorway 1D
Martin 1H
Someone 2A
Fnate 2D
Vegardg 3A
TOS_EBG 3D
PC 3H
Hickok 3L
Scandinavian 4A
Hypern 4D
LN-TKP 4L
Kugalskap 5L
FQTV 6A
pgaa 6L

OSLFlyer
FlightCancelled
Tristar
Hurvert+1

Men når jeg ser på setekartet så frister liksom ikke midtsetet der hvor man må se på en annen person... :P

Det er såpass mye bord og vegg i mellom, og setene er ikke så vinklet mot hverandre at jeg tror det er noe problem.

Det er ikke akkurat som BA, hvor du sitter men en løvtynn vegg mellom deg og sidemannen og hvor man kan de han rett inn i øynene....

Ser ut som det er slutt på å kjøre på Avios....

Gikk inn for å booke C på Avios nå, og da fikk jeg jaggu beskjed om "NOT AVILABLE"
Øko er jo åpent, og har sånn egentlig lovt fruen tur, så da får det bli bland de vaskede masser :)

Husk å bekrefte etter at setet er valgt. Først bekrefte en gang på selve setekartet. Deretter må man bekrefte/lagre på den siden hvor man først kommer inn etter å lagt inn etternavn og ref. Ellers tror jeg ikke setevalget blir lagret.

Jeg snek meg inn på Economy Comfort så får vi sjekket ut den. Kostet like mye som et vanlig sete til info (59kr), 8-13 cm bedre benplass og litt annen snax. 12 seter igjen på ØK. Comfort som de kaller det

Det er vel ikke umulig at det kommer noen Business-salg i løpet av våren/sommeren. Vil tro at det. med litt is i magen, burde være mulig å få rimeligere billett ...

Det er vel heller ikke umulig at man justerer litt på award-kapasiteten etterhvert ... disse flightene er jo like mye PR som revenue.

Forøvrig kan Finnait bekrefte via Twitter at ADHL er den korrekte "bokstaveringen" for setekartet, om noen lurte :)

Back