Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Takk Fnate. Varme er det faktisk i meste laget av her nå... men snart er det songkran, så da får man vel kjølt seg ned litt.

Tenkte jeg kunne være barnevakt for deg Someone, hvis du tok med deg guttungen[emoji6] Er nå trygt plassert på 2H, så da har vi beslaglagt den raden[emoji106]

Smud... med litt vors i kantina kan vi lage lydgardin på rad 2, så ikke de på rad 1 blir plaget av bråk på rad 3... ellårno'

Da var jeg også med. Sete 3L. Retur til Bergen med SAS via CPH i syvtiden lørdag kveld.

Jeg skal være med altså....bare jobber med hvordan ennå ^_^

Har kontaktet BA og funnet hva som er feil på kontoen min....tar et par dager å fikse det, så håper det er ledige award når ting er på plass. Om ikke blir det bak i bussen.

Hvor skal folk bo ?:):)

Det må være verdensrekord i å fikse ting fra BA.

Da er jeg på plass på AY660 i sete 1A ( hvorfor har ingen valgt dette setet fra før...??? )

SÅ ; Hvor mange skal ha karsk ? :p :p

Jeg har ennå ikke booket retur. Muligens jeg ender med og svi av noen poeng, men foreløpig er det ingen hyggelige priser til fornuftige tider. Selv om man slipper hotell hvis man drar hjem 07, så er det greit få sovet litt ut først

Da er jeg på plass på AY660 i sete 1A ( hvorfor har ingen valgt dette setet fra før...??? )
Eh, fordi jeg sitter på raden bak? :p

SÅ ; Hvor mange skal ha karsk ? :p :p

Har jeg noe valg?

Foreløpig booket AY660 i sete 1D og hjem dagen etter med AY657 i 2F.

Så da blir det en Fnat i ryggen og en trønder til venstre på vei til HEL :p

Last edited:
Tenkte på Radisson Blu Plaza. Mener de andre Radisson'ene var billigere, men Plaza har veldig grei beliggenhet, ikke langt fra jernbanestasjonen/flybussen.

Noen som mener noe annet?

Radisson Blu Plaza høres greit ut. Sikkert en del som har CC-poeng som kan brukes. Det er hvertfall min plan...

Tenkte på Radisson Blu Plaza. Mener de andre Radisson'ene var billigere, men Plaza har veldig grei beliggenhet, ikke langt fra jernbanestasjonen/flybussen.

Noen som mener noe annet?
Jeg er med på den.

Plaza it is..... :drink -flexbooking om Finnair skulle finne på å endre flytype (noe de ikke bør finne på....for da altså....)

Last edited:
Det må være verdensrekord i å fikse ting fra BA.

SÅ ; Hvor mange skal ha karsk ? [emoji14] [emoji14]
Hvor mye måtte du ut med totalt?

For de som evt. vil droppe hotell, og evt. fly mer A350, så er neste flight satt opp til Barcelona med avgang 05:40 neste morgen. Det rekker man fint etter noen timer på byen ^_^

Back