Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Har prøvd dette, men AY finner ikke bookingen. Får opp følgende melding (8104)

Noen som har andre forslag for å sikre meg sete?

Får du opp bookingen på checkmytrip eller lignende? Kan jo hende at AY har eget ref.nr som avviker fra den du har fått fra AA?

3D på meg :-)

Tristar, jeg kunne velge 1H så du har nok ikke det setet.

Frode, karsk takk!

Last edited:
Av ren nysgjerrighet: Er det noen som har betalt denne turen med penger i C så langt? Hva har dere betalt t/r?

Imponerende at vi snart er 20 stk. ser min samboer og jeg blir ensome bak i bussen :-)
Men satser på vi overlever det også :-)

Finner du bookingen på checkmytrip? Der kan du isåfall ofte også finne operating carrier's booking ref.

Det er vel allerede foreslått, og fungerer ikke så lenge AA ikke bruker Amadeus. Sånn for ordens skyld, så bruker AY Amadeus, så hvis AA hadde gjort det, burde den samme referansen fungert hos AY også.

Ellers sånn til info: Setekartet hos Finnair viser 2-2-seating, men jeg regner med at folk er klar over at det egentlig er 1-2-1?

Også gleder jeg meg :). Ser for meg en kabin full av passe brisne Flypratere, og en stakkars finsk forretningsmann på veg hjem fra et møte i Oslo :lol::drink

Det er vel allerede foreslått, og fungerer ikke så lenge AA ikke bruker Amadeus. Sånn for ordens skyld, så bruker AY Amadeus, så hvis AA hadde gjort det, burde den samme referansen fungert hos AY også.

Ellers sånn til info: Setekartet hos Finnair viser 2-2-seating, men jeg regner med at folk er klar over at det egentlig er 1-2-1?

Også gleder jeg meg :). Ser for meg en kabin full av passe brisne Flypratere, og en stakkars finsk forretningsmann på veg hjem fra et møte i Oslo :lol::drink

Å, balle. Er det sånn romantikkseating alla LH eller er det skikkelig seating alla SK?

Å, balle. Er det sånn romantikkseating alla LH eller er det skikkelig seating alla SK?

Så en video på Facebook, der det ser ut som det er en liten skilleveg nede ved bena. Men man skal vel ikke sove fra Oslo til Helsinki uansett?

Ser ikke så mye romantikk i en slik tur så glaning rett ut vinduet føles helt ålright :)

Så sant som det er sagt! Samme hvilket sete som jeg får bare det ikke blir ved den ene finnen om bord i biz:(

Post 1 er oppdatert med deltakere og innmeldt setevalg. Tror ikke alt er riktig der (bl.a. noen med feil bokstav?) så sjekk om det stemmer :)

Her er iallefall setekartet presentert hos Finnair akkurat nå.

Attachments

• seatmap.jpg
    seatmap.jpg
    43.2 KB · Views: 273
Men når jeg ser på setekartet så frister liksom ikke midtsetet der hvor man må se på en annen person... :P

Back