Jeg er i Helsinki fra 5. - 9. Oktober. Tar gjerne en øl på torsdag. Vet ikke enda hvor jeg bor.
Har ikke booket noe sted heller. Men en øl hadde vært hyggelig!
Jeg er i Helsinki fra 5. - 9. Oktober. Tar gjerne en øl på torsdag. Vet ikke enda hvor jeg bor.
Hm hvor er det folk bor da? Tror jeg lander på et Radisson hotell pga status.![]()
Radisson Plaza er vel nevnt et par ganger i tråden![]()
blir det noe slags festivas forb med A350 flyging til Oslo ? som feks kake og sånt ?
Da er det bare en måned igjen, og ettersom at ting fortsatt skjer ut til å gå etter planen (at det blir A350) har jeg booket meg en litt extended trip.
Kake !!!!!???????
nææææææææææ, blir vel knekkebrød og Vodka tenker jeg... :colgate:
hurvert![]()
”We are excited about welcoming the first A350 aircraft into our fleet, and look forward to introducing it to our customers,” says Ville Iho, Finnair's Chief Operating Officer. ”For the first few weeks, the new aircraft will serve crew familiarisation flights in Europe, with the first commercial flights taking place on October 9 to Amsterdam and Oslo.”
Lite margin igjen ift til levering som nå er planlagt 7 oktober. Så alt program før 9/10 er nå sløyfet og første dag i trafikk er 9/10. Først til Amsterdam også til Oslo
http://www.finnairgroup.com/mediaen/mediaen_7.html?Id=xml_1985648.html
Det vil med andre ord si at følgende flighter utgår (iallefall med A350):
Due to the delay of aircraft delivery, following planned A350-900XWB service is being re-scheduled:
eff 15OCT15 Helsinki – London Heathrow instead of 06OCT15
18OCT15 Helsinki – Copenhagen instead of 08OCT15
eff 19OCT15 Helsinki – Frankfurt instead of 07OCT15
31OCT15 Helsinki – Paris CDG instead of 08OCT15
eff 21NOV15 Helsinki – Shanghai Pu Dong instead of 25OCT15
eff 04DEC15 Helsinki – Beijing instead of 21NOV15
Jeg lurer på om min VIP flight t/r Rovaniemi den 6.10 går som planlagt...? Satser på at de ikke tør røre den siden flighten er full av bransjefolk...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.