Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

blir det noe slags festivas forb med A350 flyging til Oslo ? som feks kake og sånt ?

Kake !!!!!???????

Skal vi få kake sier du ????

nææææææææææ, blir vel knekkebrød og Vodka tenker jeg... :colgate:

hurvert :)

Da er det bare en måned igjen, og ettersom at ting fortsatt skjer ut til å gå etter planen (at det blir A350) har jeg booket meg en litt extended trip. Om noen andre er gira på LAN Chile B787 i C FRA-MAD på lørdag koster det rett over tusenlappen. :)

Da er det bare en måned igjen, og ettersom at ting fortsatt skjer ut til å gå etter planen (at det blir A350) har jeg booket meg en litt extended trip.

Ser ut som det blir extended på meg og, men i betydningen en extra uke på Kalymnos, så der røyk visst DO´n for meg...

Fyrer avgårde en mail til hotellet nå , for å gi dem en liten heads-up på at det vil komme en 20-30 fly-gærninger på kvelden den 9.oktober :D

Vil anta at hotellet kanskje vil etterspørre en navneliste(og status) på de som skal bo på Radisson Plaza , så vær forberedt på å sende meg en PM med navn og status , så skal jeg viderbefordre dette til hotellet.

Avvent dog med dette til beskjed blir gitt i denne tråden ! :) :)

Folkens !!!
Har fått svar fra hotellet, flott hvis vi kan sende dem en liste, slik at de kan sjekke oss inn på forhånd.
Foreslår at dere sender meg en PM med følgende informasjon lagt opp slik :

1.Fullt navn på rombestiller( + evnt følge)
2:Booking.ref på hotellet
3.ClubCarlsson-nr.
4.Status

Alle er selvfølgelig klar over at de betaler individuelt ved utsjekk !! :D
Jeg sender denne listen til dem i beg. av oktober, så setter siste frist til mandag 5/10 !!!

:D :D :D

Gleder meg som en liten drittunge til dette og kombinerer det nok med en tur til Russland også et par dager etterpå. Da får man vel også tenke på visum og sånt da. Jaja. Vil teste det toget til St Petersburg evt nattoget til Moskva da. Rublen er jo så billig nå.

Lite margin igjen ift til levering som nå er planlagt 7 oktober. Så alt program før 9/10 er nå sløyfet og første dag i trafikk er 9/10. Først til Amsterdam også til Oslo

http://www.finnairgroup.com/mediaen/mediaen_7.html?Id=xml_1985648.html
”We are excited about welcoming the first A350 aircraft into our fleet, and look forward to introducing it to our customers,” says Ville Iho, Finnair's Chief Operating Officer. ”For the first few weeks, the new aircraft will serve crew familiarisation flights in Europe, with the first commercial flights taking place on October 9 to Amsterdam and Oslo.”

Det vil med andre ord si at følgende flighter utgår (iallefall med A350):

Ja, dvs ikke noe info om innenriksflightene, men de rammede Europaflightene blir flyttet

Due to the delay of aircraft delivery, following planned A350-900XWB service is being re-scheduled:
eff 15OCT15 Helsinki – London Heathrow instead of 06OCT15
18OCT15 Helsinki – Copenhagen instead of 08OCT15
eff 19OCT15 Helsinki – Frankfurt instead of 07OCT15
31OCT15 Helsinki – Paris CDG instead of 08OCT15
eff 21NOV15 Helsinki – Shanghai Pu Dong instead of 25OCT15
eff 04DEC15 Helsinki – Beijing instead of 21NOV15

Det igjen vil med andre ord si at det er et flette,nytt( og nesten ikke brukt) fly som venter oss 9/10 på OSL....om lykken står de kjekke bi :D :D

Hva kan sjansen være for ytterigere forsinkelser her da mon tro...? Kom jo plutselig på at jeg har booket ikke-refunderbare billetter på retur og posisjonering til OSL den 9..... :rolleyes:

Jeg lurer på om min VIP flight t/r Rovaniemi den 6.10 går som planlagt...? Satser på at de ikke tør røre den siden flighten er full av bransjefolk... :)

Jeg lurer på om min VIP flight t/r Rovaniemi den 6.10 går som planlagt...? Satser på at de ikke tør røre den siden flighten er full av bransjefolk... :)

Den er nok avlyst all den tid flyet ikke blir levert før 7/10

Back