Dette er jo et interessant steg.
Har vel egentlig syntes det har vært merkelig at det ikke har kommet tidligere. Med større innkjøp kan vel prisene presses litt....
Men de ulike selskapene har vel litt ulike krav...noe tråden ang A300 på forumet viser. SAS krevde visst mange tilpasninger på sine fly.
Joa, men når det gjelder flåteplanleging lønner det seg ofte å se langsiktig. Dessuten lønner det seg å sondere markedet. Husk dette samarbeider innebærer ikke noen kjøpsforpliktelse
Og igjen viser SKBU vei..... , SK-IC har også et OK utgangspunkt , selv om "noen" skulle ønske de hadde noen litt mindre modeller (OSL-Det Forgjettede Land) , men andre faktisk trenger større utgaver ala CPH-NRT.
Tror det fleste lærer av sine feil, selv om noen er mer tunglærte enn andre, men å
det tar litt lengere tid å sammle en enhetsflåte en å skifte underbuksemerke...
Nå har vel ingen kunne bekrefte at flere flytyper er en grunn til dårligere økonomi... Som P.A. Viking sier så har jo 2 av 4 SAS selskaper en enhetsflåte... Det er vel i såfall veldig bra!!!