"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

Da kom tags og nytt kort i posten i dag. Fikk oppdatert status to uker etter siste flight og kort i posten en uke senere. Dvs at hele seansen tok tre uker etter siste kvalifiserende flight.

Så ett sted det ble spekulert i at årsaken til denne kampanjen var for å få opp booking tallet i pluss klassen, siden regnskapsåret til SAS går til 1nov. Antagelig bare svada spekulasjoner.

Tviler på det. De kan ikke bokføre inntekter fra reiser etter/utenfor regnskapsperioden, selv om bestillingene er foretatt i regnskapsperioden.: pengene er først tjent når tjenesten er levert.

Derimot styrker jo salgsvirksomhet cash-flowen.

Tviler på det. De kan ikke bokføre inntekter fra reiser etter/utenfor regnskapsperioden, selv om bestillingene er foretatt i regnskapsperioden.: pengene er først tjent når tjenesten er levert.

Derimot styrker jo salgsvirksomhet cash-flowen.

Nå var jo den aktuelle perioden oktober (dvs. siste mulighet 31.10), så alle disse reisene ville måttet være foretatt (tjenesten levert) før regnskapsperioden var over...;)

Nå var jo den aktuelle perioden oktober (dvs. siste mulighet 31.10), så alle disse reisene ville måttet være foretatt (tjenesten levert) før regnskapsperioden var over...;)

JA, og her vil de faktisk både kunne bokføre inntektene, samt at de også får cash flow!

Der tikket det inn 50 000 poeng og Gull er i boks! Siste tur gjennomført 23.10.

yes, så var man også guld her! Sidste tur gennemført lørdag d.26.10.:D

Gull her også. Siste tur var 26.10 på meg også. Ikke dumt å gå rett fra Basic til Gold :colgate:

Gull her også - hurra! SAS har tydeligvis kjørt en batch med kampanjedeltakere i dette øyeblikk. Artig å registrere at så mange fikk det samtidig :-)

Er dog spent på om jeg får EBG-kortet før jeg drar med fruen til Brüssel neste helg...

Dukker det automatisk opp i boarding pass på mobilen at man har adgang til fast track og lounge både på OSL og i BRU selv uten kort, i verste fall?

Gull her også - hurra! SAS har tydeligvis kjørt en batch med kampanjedeltakere i dette øyeblikk. Artig å registrere at så mange fikk det samtidig :-)

Er dog spent på om jeg får EBG-kortet før jeg drar med fruen til Brüssel neste helg...

Dukker det automatisk opp i boarding pass på mobilen at man har adgang til fast track og lounge både på OSL og i BRU selv uten kort, i verste fall?

Skriv ut en papirkopi av profilen din. Det burde hjelpe.

Min siste tur var også 26.10, men det ser ut som kansellert retur fra NCE og ombooking via BRU 17.10 har forkludret prosessen. Skulle gjerne hatt gullet slik at jeg kunne brukt fast track på OSL i dag.

Hadde siste tur 31 okt, men poengene for turen er ikke kommet inn enda. Haster ikke for meg, da jeg har gullstatus fra forrige periode ut måneden.

Hadde siste tur 26.10 og er nå i ettermiddag blitt oppgradert til EBG! :) Nå er det SAS for alle penga... ;)

Hadde siste flight 24/10 og i dag var jaggu statusen oppgradert til gull :)

Regner med at du allerede har bestilt denne reisen. Mitt tips er at du ber chat'en endre til EBG for deg en dag eller to før reisen (tar noen dager fra i dag før du kan endre dette, fordi alle systemene må oppdateres med at du er EBG). Eventuelt gjør du det selv via lotpolish sine nettsider ;-) Bare dobbeltsjekk at det har kommet inn via sas.no. Da jeg forsøkte første gang fikk jeg en feilmelding på SAS.no (navn og nummer på ene bonusprogrammet stemmer ikke). Dette skyldtes at status ikke var oppdatert i alle systemene. Forsøkte igjen to dager etter og alt fungerte utmerket. Fikk Fast Track på boardingkort etc :)

Regner med at du allerede har bestilt denne reisen. Mitt tips er at du ber chat'en endre til EBG for deg en dag eller to før reisen (tar noen dager fra i dag før du kan endre dette, fordi alle systemene må oppdateres med at du er EBG). Eventuelt gjør du det selv via lotpolish sine nettsider ;-) Bare dobbeltsjekk at det har kommet inn via sas.no. Da jeg forsøkte første gang fikk jeg en feilmelding på SAS.no (navn og nummer på ene bonusprogrammet stemmer ikke). Dette skyldtes at status ikke var oppdatert i alle systemene. Forsøkte igjen to dager etter og alt fungerte utmerket. Fikk Fast Track på boardingkort etc :)

Aha! Da har jeg enda noen tips til hvordan jeg kan sikre EBG-goder på turen neste helg - supert! Mye av motivasjonen overfor kona med tanke på mitt stunt med tur til CDG og NCE i kampanjen var nettopp å kunne friste med lounge og fast track til og fra Brüssel.

Hva gjør man ikke :-)

En liten sak jeg oppdaget nå: På kortet mitt i SAS-appen så står det gyldig ut inneværende opptjeningsperiode (dvs. for meg betyr dette juni 2014). Dette stemmer vel ikke med hva SAS har sagt om dette, eller er det slik at jeg får nytt kort fra juni med varighet ut neste periode?

Back