"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

En liten sak jeg oppdaget nå: På kortet mitt i SAS-appen så står det gyldig ut inneværende opptjeningsperiode (dvs. for meg betyr dette juni 2014). Dette stemmer vel ikke med hva SAS har sagt om dette, eller er det slik at jeg får nytt kort fra juni med varighet ut neste periode?

Slik står det også i appen for min del. På Mastercardet derimot står det ut neste oppteningsperiode + 3 mnd (dvs. november 2015).

Burde ikke "noen" lage en poll så vi kunne se hvor mange av forumets brukere som har oppnådd gull på denne måten?

Det satt den her også, siste flight 25/10!

Takk til alle som var med!

Også EBG her idag. Sidste flight 21/10

Mangler bare at få app'en til at opdatere også - her er jeg stadig EBB - selv efter at have lukket, syncet igen og igen og igen......

Last edited:

En liten sak jeg oppdaget nå: På kortet mitt i SAS-appen så står det gyldig ut inneværende opptjeningsperiode (dvs. for meg betyr dette juni 2014). Dette stemmer vel ikke med hva SAS har sagt om dette, eller er det slik at jeg får nytt kort fra juni med varighet ut neste periode?

Din åter kvalificeringsperiod börjar alltså i juli 2014.
Det innebär att du nu har EBG status fram tom juni 2015 :)

"Få raskt et gullkort"

Merkelige greier.

I appen har kvalifiseringsperioden min vært 1. jan. 2013 til 31. des. 2013. Sjekket nå nettopp og nå står det 1. jan. 2013 til 3. mar. 2014.. Mystisk... Eller..?

Edit: Står 1.jan 2013-31.des. 2013 på sas.no så det er kun i appen den viser noe annet. Trodde appen hentet data fra samme kilde som websidene..?

Last edited:

Jeg har opplevd små forskjeller mellom data i appen og på websidene hva angår EB.. Kanskje de ikke har helt samme kilde??

Når jeg logget inn i dag har appen endret opptjeningsperioden min.

Opprinnelig (og fortsatt på SAS.no) var det 1. aug - 31. jul.

I appen står det nå 1. aug - 1. okt

?!?!

Jeg fikk nytt MasterCard i posten i dag, med utløpsdato 07/15, jeg har opptjeningsperiode 1.05 - 30.04. Det er vel normalt med +3 mnd på kortet, slik jeg kjenner det fra noen andre programmer i hvertfall. I appen står det valid til 04/14. Uansett, det kom også med to bagasjetagger med kredittkortet uten noe særlig mer info, antar det kommer en velkomstpakke med vanlig EB-kort etterhvert også?

nu også med SAS Smart Pass ID, de spilder ikke tiden med at vente på at sende nye kort (først ølv og så guldkort 3 dage efter) og nu SAS Smart Pass ID...

Ingen gullkort enda, men hadde siste flight 31.10 da. Så kan vel mildt sagt ta litt tid. :p

Ingen gullkort enda, men hadde siste flight 31.10 da. Så kan vel mildt sagt ta litt tid. :p

Det kan vel virke som de kjører disse oppgraderingene i bolker. For meg tok det nokså nøyaktig 1 uke fra siste Flight til oppgradering. Et par dager senere lå nytt Diners kort i postkassen med bag tags, men fortsatt ikke noe nytt AMEX kort...:)

Samme her. Diners var imponerende raske. Tok 2 dager før det lå i posten. Ikke noe fra Amex eller SAS selv enda :-/

Biz innsjekk, pri-tag og lounge på JNB kun ved framvisning av SAS app. Ikkeno spørsmål spurt

Får ikke kort fra SAS hvis du har et kombinert MC/Diners/Amex. Ikke noe fancy velkomstkit kun baggasjetags...

Får ikke kort fra SAS hvis du har et kombinert MC/Diners/Amex. Ikke noe fancy velkomstkit kun baggasjetags...

Etter at jeg hadde rekvalifisert tidligere i år, fikk jeg EBG-kort sammen med SAS smart-pass, selv om jeg har kombinert EB/Dinerskort. Jeg har dog ikke fått dette tidligere, så mulig det er endret praksis?!

Back