"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

Jo, men LH snakker om å begrense SEN-loungene til SEN/HON og henvise Star-gold til Business-loungene

Det ville jo vært usedvanlig lumpent!

Dessuten lurer jeg på hva de skal med de store nye senator loungene i FRA til da??

Hvor raskt etter nytt nivå vil man få nytt medlemskort og oppdaterte utgaver av kredittkort etc?

Har slått til på kampanjen til SAS og gjennomført mine to Europa-turer i Plus (NCE og CDG). Er litt nervøs for at jeg ikke vil få EBG-kortet i posten innen 15. november, da fruen og jeg skal til Brüssel for en weekendtur. Det står jo at man vil bli EBG innen 14 dager etter kampanjens slutt som er 31. oktober, men føler meg ikke helt trygg.

Noen tips til hva jeg bør gjøre om det nærmer seg avreise og SAS ikke har fått summet seg og endret fra EBS til EBG? Ringe SAS og forlange Plus-oppgradering T/R?

Virker som om vi er flere som har fått ny status nesten nøyaktig 14 dager etter siste reise. Så tror du har statusen i havn i god tid!

Virker som SAS kundeservice heller ikke helt vet hvordan oppgraderingen funker.
Jeg rettet spørsmålet til chatten hvor "Ulf" sa de startet med å oppgradere 14 dager etter endt kampanje, men at det var veldig mange som skulle oppgraderes og det det kunne ta mer enn 14 dager før statuser ble endret...

Det ville jo vært usedvanlig lumpent!

Dessuten lurer jeg på hva de skal med de store nye senator loungene i FRA til da??

HONs har jo allerede tilgang til F loungene om de flyr Lufthansa group, så det virker jo som et merkelig trekk av Lufthansa det der. Senator loungene er rimelig store.

Virker som om vi er flere som har fått ny status nesten nøyaktig 14 dager etter siste reise. Så tror du har statusen i havn i god tid!

Bra! Da håper jeg på det beste. Har også fulgt mail-malen som andre la inn lengre opp her og sendt til SAS, så får jeg håpe det funker innen 15. nov.

"Få raskt et gullkort"

Jeg hadde siste tur 17. Okt og ble oppgradert til EBG den 25. Okt.

Et fysisk kort tar det sikkert en stund før dukker opp, men holder vel at status ligger inne i systemet til SAS for å kunne benytte seg av gull-godene om man skal ut å reise?

Last edited:

Jeg hadde siste tur 17. Okt og ble oppgradert til EBG den 25. Okt.

Et fysisk kort tar det sikkert en stund før dukker opp, men holder vel at status ligger inne i systemet til SAS for å kunne benytte seg av gull-godene om man skal ut å reise?
Last ned SAS appen, der ligger det en soft-copy av kortet ditt. Ellers holder det å legge inn EB nr i bestillingene.

Prøvde å ringe EB, 155 min venting. Noen mail adresser jeg kan sende til? Hvis ikke får jeg sitte med de uvaskede masser imorgen

Fikk svar på mail, tidligst 14 dager etter endt kampanje og ikke noe de kunne fikse sånn rett uten videre...

Fikk svar på mail, tidligst 14 dager etter endt kampanje og ikke noe de kunne fikse sånn rett uten videre...

Er det for mye å håpe på at nå som kampanjen er over så kanskje de kjører ut gullstatusen litt fortere. Regner med alle har fått poengene sine om et par dager så kanskje de tar en "kjøring" da? *leve i håpet*

Er det for mye å håpe på at nå som kampanjen er over så kanskje de kjører ut gullstatusen litt fortere. Regner med alle har fått poengene sine om et par dager så kanskje de tar en "kjøring" da? *leve i håpet*

Venter her og... Noe går da fort; EB poengene var inne 2 dager etter siste tur,
og SAS Mastercard sendte meg nytt kort (Sølv.....grrr..!!) 6 dager etter siste tur.
Takk for sist forresten mcduck, vi var vel samtidig på "ferie" i Nice, 23.10. :-)

Alle som har spurt har fått tilnærmet samme svar, så de aller fleste av oss må nok vente til 15-20/11

Hadde siste tur 11. oktober, fekk oppdatert status etter 14 dagar og mottok i går bagasjetaggar og SAS Mastercard med gull.

Til dere som har fått oppdatert status ->EBG:
Kommer det på kontosaldoen inn 50,000 proforma "statuspoeng"?

Back