Synes SAS virker litt vel interessert i å få folk opp i status, blir spennende å se hva som skjer..
Ender vel med at EBG mister *G og lounge med partner selskaper når det nye nivået kommer tenker jeg.
Synes SAS virker litt vel interessert i å få folk opp i status, blir spennende å se hva som skjer..
Ender vel med at EBG mister *G og lounge med partner selskaper når det nye nivået kommer tenker jeg.
Tror neppe man trenger frykte det, ei heller tror jeg disse kampanjene bidrar med så veldig mange flere folk med gullkort. Det er nok vesentlig mer oppmerksomhet for slikt her inne enn blant de fleste andre som neppe bryr seg
Frykten skyldes egentlig ikke tanken på store mengder gullkortholdere, er enig i at vi her inne nok er godt over snittet opptatt av den slags, men man begynner jo å lure litt på hvorfor SAS tilsynelatende er så voldsomt interesserte i å dele ut enda flere gullkort. Forhåpentligvis er det bare for å øke det kortsiktige salget. (Som forhåpentligvis IKKE er et tegn på anstrengt økonomi...)
Frykten skyldes egentlig ikke tanken på store mengder gullkortholdere, er enig i at vi her inne nok er godt over snittet opptatt av den slags, men man begynner jo å lure litt på hvorfor SAS tilsynelatende er så voldsomt interesserte i å dele ut enda flere gullkort. Forhåpentligvis er det bare for å øke det kortsiktige salget. (Som forhåpentligvis IKKE er et tegn på anstrengt økonomi...)
Tror du har helt rett. Jeg prøver meg på følgende regnestykke:
Om SAS får for eks 100 personer ( talte allerede ca 30 her på forumet, så dette er vel et lavt anslag) med på denne kampanjen a 5.000 kr , får man en kortsiktig inntekt på 5.000.000. Hyggelig ekstrainntekt det, som de nok ellers ikke hadde fått.
Sier meg enig med Peppep. Tror vi flypratere og andre forumister er i en særstilling om å hoppe på sånne tilbud. Organisert galskap![]()
[pirk] 100 stk á 5000 kr blir vel 500 000 og ikke 5 mill...[/pirk]