Eurobonus poeng-promos 2013

Jeg fikk dette tilbudet jeg og:

3 t/r: 2000 poeng
4 t/r: 5600 poeng
5 t/r: 11400 poeng
6 t/r: 20000 poeng
7 t/r: 32100 poeng

Er EBS. Fikk en mye mer spennende Booster tidligere i år... Denne gidder jeg ikke å gjøre noe med, blir vel 4 t/r med de planene jeg uansett ville hatt.

Jeg har gullkort, men har fløyet ganske lite med SAS i det siste. Fikk denne:

2 - 1500
3 - 4200
4 - 8500
5 - 15000
6 - 24100

Nå går det jo mot høst og det betyr mange flights på programmet.

2 t/r: 1000 poeng
3 t/r: 2800 poeng
4 t/r: 5700 poeng
5 t/r: 10000 poeng
6 t/r: 16000 poeng

Ikke mye å endre planer for.

Fikk samme. Hadde makstilbudet på bonuspoeng forrige runde. Endte uten flyvinger den gangen. Er EBG med lav inntjening.

Har planer som involverer 6-7 t/r reiser likevel, så da var det jo bare å kaste seg på. Sølvstatus oppnår i løpet av oktober likevel (har opptjening fra 1/5, og nesten bare domestic flights). :)

Gikk for 6 t/r siden jeg fikk tilbud om 64K ekstra. Prøvde å kombinere det med jobbturer og én tight connection. Kom vel ikke som noen overraskelse at jeg ikke rakk den pga sent fly. Pluss i margen til en veldig hyggelig SAS-agent som omgikk regelverket og ordnet tur likevel. Men "mister" jeg et leg eller får jeg kreditert alle som tur/retur selv om "irr-op"?

Opprinnelig 3 bookinger med KRS-OSL-ARN-GOT t/r. Så ble det litt forandring underveis: KRS-OSL-GOT-ARN-OSL-KRS. "Mistet" altså OSL-ARN, som ble forandret til OSL-GOT med WF. Hva tror dere?

Og én ting til, arb.giver klarte å booke to enkeltbilletter på en fremtidig reise istedet for tur/retur. Altså to PNR-nummer. Ser en post indikerer at det likevel kan telle som t/r i Milagerun. Er det gjengs oppfatning?

Og én ting til, arb.giver klarte å booke to enkeltbilletter på en fremtidig reise istedet for tur/retur. Altså to PNR-nummer. Ser en post indikerer at det likevel kan telle som t/r i Milagerun. Er det gjengs oppfatning?
Mener det sto i vilkårene at det må være på samme billett. Men vilkårene "forsvant" samtidig som påmeldingsfristen gikk ut, så det er ikke greit å si. Jeg gikk i samme fella med en GO-billett en vei og en TPC-billett andre veien. For å være på den sikre siden tar jeg en ekstra t/r.

Mener det sto i vilkårene at det må være på samme billett. Men vilkårene "forsvant" samtidig som påmeldingsfristen gikk ut, så det er ikke greit å si. Jeg gikk i samme fella med en GO-billett en vei og en TPC-billett andre veien. For å være på den sikre siden tar jeg en ekstra t/r.

Au da, da har nok jeg gått i baret også... Har også en tur med GO/TPC-kombo.

Fikk denne nå

Benytt muligheten til å opptjene dobbelt opp med Grunnpoeng i høst – poeng som gjør at du raskere kvalifiserer deg til Sølv- eller Gullnivå. Nå opptjener du dobbelt opp med poeng på alle reiser med SAS mellom Oslo, Stockholm, København og Helsingfors.

Alt du trenger å gjøre, er å melde deg på og bestille 2.–8. oktober og reise i perioden 9. oktober – 30. november 2013.

Har dessverre bare en tur via CPH denne perioden, men alt hjelper.

Når jeg meldte meg på kom denne opp, men det er vel bare bekreftelsen siden det er targeted?

http://www.sas.no/pamelding/

Og her er betingelsene:
Meld deg på og bestill senest 8/10. Doble Grunnpoeng gjelder nye bestillinger 2-8/10 2013 for reiser 9/10-30/11 2013. Tilbudet er personlig og kan ikke videreføres/overdras til andre. Poengene vises på kontoen ca. 10 dager etter at reiseperioden er over.

Update på MR: Mistet 2 t/r pga omrutingen OSL-GOT istedet for OSL-ARN-GOT på separate t/r. F..i H... altså. Har 11 timer transit på Gardermoen førstkommende lørdag, noen forslag på å klemme inn 2 t/r mellom kl 08:15 og 18:35?

Kommer nok ikke til å benytte meg av denne, men man kan få ganske bra uttelling med ungdomsbilletter, for de under 26. Finner f.eks. BGO-OSL-ARN-HEL t/r for ca 2000 kr i november, noe som vil gi seks segmenter, 5000 poeng og to av flightene er med 717.

Når jeg meldte meg på kom denne opp, men det er vel bare bekreftelsen siden det er targeted?

http://www.sas.no/pamelding/

Og her er betingelsene:
Meld deg på og bestill senest 8/10. Doble Grunnpoeng gjelder nye bestillinger 2-8/10 2013 for reiser 9/10-30/11 2013. Tilbudet er personlig og kan ikke videreføres/overdras til andre. Poengene vises på kontoen ca. 10 dager etter at reiseperioden er over.

Fikk også denne -- og meldte meg på. Noen som vet om det er viktig at det rent faktisk bestilles innen 8/10, så lenge reisen finner sted i det skisserte tidsrommet?

Jeg fikk også for en gang skyld et target tilbud men jeg har allerede kvalifisert til EBG så har ikke den helt store nytten av dette tilbudet.

Back