Re: Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)
https://www.trumf.no/egne-merker/trumfvisa/julefeiring/
Her er det mer om det
https://www.trumf.no/egne-merker/trumfvisa/julefeiring/
Her er det mer om det
hei, fikk ikke til å poste ny tråd så prøver her... vet noen om betalingsanmerkning ødelegger noe for sas eurobonus poengene? Er det noe sammenheng der? har Betalingsanmerkning fra dnb som også har gitt meg kortert som gir meg bonuspoengeneskal søke refinansiering med betalingsanmerkning så det løser seg snart, men kom på at det hadde vært kjipt å miste ca 100k bonuspoeng pga det?
![]()
hei, fikk ikke til å poste ny tråd så prøver her... vet noen om betalingsanmerkning ødelegger noe for sas eurobonus poengene? Er det noe sammenheng der? har Betalingsanmerkning fra dnb som også har gitt meg kortert som gir meg bonuspoengeneskal søke refinansiering med betalingsanmerkning så det løser seg snart, men kom på at det hadde vært kjipt å miste ca 100k bonuspoeng pga det?
![]()
Få 500 SAS EuroBonus Ekstrapoeng
Kampanje fra SAS EuroBonus! Nå får du som Trumf-medlem 500 EuroBonus Ekstrapoeng* når du overfører 500 kr eller mer manuelt til SAS EuroBonus. Kampanjen varer fra 1. mars t.o.m. 6. mars, og Ekstrapoengene vil bli overført til din EuroBonus-konto innen 11. mars.
Fjordkraft reduserer Trumf-bonus på strøm fra 2% til 1% med virkning fra 1. februar 2023, dette som følge av "vedvarende høye strømpriser".
Fikk den jeg også. Er det bare meg som synes det hørtes underlig ut? De tjener så mye penger at de må redusere kundeutbyttet.
Fikk den jeg også. Er det bare meg som synes det hørtes underlig ut? De tjener så mye penger at de må redusere kundeutbyttet.
Men er det ikke slik da at du tjener mer Trumf på høye strømpiser ettersom Trumf er prosent av prisen din, mens Fjordkraft sitt påslag er det samme uansett? Slik jeg ser det øker Fjordkraft sin kostnad pga dette, som jeg antar er grunnen til at de gjør de (De må jo betale for disse Trumf kronene de gir deg). Ikke at jeg vil ta Fjordkraft i forsvar, de virker som et riktignok stort, men spekulativt marketing selskap og har ingen kraftproduksjon selv.
Strømselskap som Fjordkraft tjener ikke mer på høye strømpriser, snarere tvert i mot. Da det ikke er de som produserer strømmen
Fra onsdag 10. januar til fredag 12. januar får alle Trumf-medlemmer 25 % Trumf-bonus på nesten alle varer i Norlis bokhandler.
*Det gis ikke Trumf-bonus på bøker utgitt i 2023 og 2024 (ref. bokloven), samt bæreposer, frimerker, gavekort og frakttjenester. Det gis heller ikke bonus i Norlis butikker på Oppdal, Støren og Tynset.