Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)

Re: Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)

Jeg har selv hanket inn tre gevinster med en total oppside på rundt 1500 - men nå er det en stund siden sist :)

Ser det ut til å være en minimum for omsetning for at man skal komme med? Har Kiwi like ved så er ofte rundt 100 NOK.

Ser det ut til å være en minimum for omsetning for at man skal komme med? Har Kiwi like ved så er ofte rundt 100 NOK.

Strengt tatt er minimumomsetningen prisen for billigste frukt/grønnsak pluss billigste fiskeprodukt.

Eller nevnes det ingenting om andre minimumkrav for verdi her.
https://kiwi.no/sunnhetslotteriet/vinn-handlekurvens-verdi/

Regner med at det hører til de litt sjeldne handlekurver som kun handler én fersk frukt/grønnsak og et fiskeprodukt og ingenting annet, men det har jeg ikke statistikk på.

Som FlyingDutchman nevner er det ingen minste "innsats" annet enn frukt/grønnsak+"fersk" fisk, så teoretisk sett kan du kjøpe en sjampinjong og en pakke first price fiskegrateng og vinne under 15 kroner.

Mine gevinster har variert i spenn med både mandag før lunsj, TTT og lørdag ettermiddag, med minstebeløp rundt 200,- og største rett under 1000,- Mon tro om det bare settes et spesifikt tall der x av n som handler kvalifiserende varer vinner, og starter på nytt hver gang en vinner trekkes, regnet ut fra kundegrunnlaget til den enkelte butikk siden det den første uken virket å være en del butikker som kun utbetalte tre premier - eller om det bare er helt tilfeldig trekk så fremt den treffer fire.

Er det trippel-trumf nå på torsdag?

På kiwi.no står det nå ikke noe om at det er mulig å overføre KIWI-bonusen til Eurobonus. Er det slutt på dette nå?

Re: Eurobonus 3.0

Er Viatrumf ekstra trege med aa overfoere poeng til EB for tiden (jeg har automatisk overfoering). Jeg har flere transaksjoner fra ulike partnere som har staatt som "bekfreftet" eller "under behandling" meget lang tid.

Er Viatrumf ekstra trege med aa overfoere poeng til EB for tiden (jeg har automatisk overfoering). Jeg har flere transaksjoner fra ulike partnere som har staatt som "bekfreftet" eller "under behandling" meget lang tid.

Jeg syntes jeg leste en plass at dette nærmest var gått i stå etter Corona. Jeg har også fått null og niks fra hotellopphold i hvert fall.

Det er vel overføring fra partnere til Trumf og ikke til EB som er flaskahalsen der?

Det er vel overføring fra partnere til Trumf og ikke til EB som er flaskahalsen der?

Helt rett. Overføring fra Trumf til EB går nesten «live». Handler jeg på Kiwi og går over kr 100 grensen er poengene normalt overført i løpet av en time eller to.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->)

Jeg mente det, altså at Viatrumf er treg til å bekfrefte transaksjoner fra partnere.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

Når man snakker om sola. I dag kom det inn noen manglende kroner fra hotels.com i vinter.

Når man snakker om sola. I dag kom det inn noen manglende kroner fra hotels.com i vinter.

Dette har passert utfor min radar. For å få den bonusen, må jeg logge inn via Viatrumf's side og så gå til Hotels.com?
Og har det ev. tilbakevirkende kraft:8:

Ja, du finner både expedia, hotels og booking der.

Mener jeg så i facebook-feeden at nye Trumfvisa har trippeltrumf hver dag i desember. Finner det ikke igjen, så ingen link dessverre.

Back