I alle fall trippel-trumf nå på torsdag (9.1.) i følge Meny
Men det mest sannsynlig når man kjøper bananer for 5000,- er at man kun får bananer ut av det.For oss som har automatisk overføring til Eurobonus kan dette bli en skikkelig "jackpot", man kan vinne inntil 5000 kroner, som blir til 67500 eurobonuspoeng.
Men det mest sannsynlig når man kjøper bananer for 5000,- er at man kun får bananer ut av det.
Kiwi omsetter for 70 millioner i en gjennomsnittlig uke. Om man regner at verdien på en median handel er 500,- nok vil man for det gi tilbake 1,35 millioner for den uken.
Om man skal vurdere dette som lotteri så er det elendig hvor man kun får tilbake 2% som premier. Det vanlige for pengespill er at 50-70% går tilbake som premier.
Om man heller fx deler opp betalingen av handlekurven slik at man optimaliserer kroneavrundingen så vil man tjene langt mere enn hva dette spillet har å tilby.
Men det mest sannsynlig når man kjøper bananer for 5000,- er at man kun får bananer ut av det.
Kiwi omsetter for 70 millioner i en gjennomsnittlig uke. Om man regner at verdien på en median handel er 500,- nok vil man for det gi tilbake 1,35 millioner for den uken.
Om man skal vurdere dette som lotteri så er det elendig hvor man kun får tilbake 2% som premier. Det vanlige for pengespill er at 50-70% går tilbake som premier.
Om man heller fx deler opp betalingen av handlekurven slik at man optimaliserer kroneavrundingen så vil man tjene langt mere enn hva dette spillet har å tilby.
Flyttet til juli.
Det ryktes at SPAR kjører trippeltrumf i dag. Dette på grunn av kampanjemateriell som allerede er distribuert.
Det ryktes at SPAR kjører trippeltrumf i dag. Dette på grunn av kampanjemateriell som allerede er distribuert.
I tilfelle noen er i tvil om lotteriet er ekte. Jo, det er det. Jeg fikk SMS at jeg hadde vunnet og fikk godt over 2000kr rett inn på trumfkontoen og de ble til Eurobonus samme dag.
Når det er sagt så er en helt vanlig handletur for min del per definisjon kvalifiserende, så jeg har ikke gjort noe ekstra for å bli med.
Jeg har også vunnet en gang. Desverre handlet jeg bare for 184kr. Når på dagen handlet du?