Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng

Der er helt sikkert noen som har gode erfaringer her inne;
ingen:headbang av mine 5 siste leiebil turer har blitt registrert på EB,
når jeg går inn på linken på AVIS sine sider så får jeg tilsvar, feil booking
nummer.
Kortet ligger inne i profilen hos AVIS, allikevel dukker ingen ting opp.
Blir chat eller tlf til EB eneste mulighet? Eller bør jeg gå via AVIS?

AVIS er bare surr og rot. Dette har hendt meg også, og jeg ga opp. Hertz går automatisk, og SIXT har jeg ikke prøvd.

Der er helt sikkert noen som har gode erfaringer her inne;
ingen:headbang av mine 5 siste leiebil turer har blitt registrert på EB,
når jeg går inn på linken på AVIS sine sider så får jeg tilsvar, feil booking
nummer.
Kortet ligger inne i profilen hos AVIS, allikevel dukker ingen ting opp.
Blir chat eller tlf til EB eneste mulighet? Eller bør jeg gå via AVIS?

Du må legge inn etterregistreringen selv via linken linken til sas.no som går til Avis sine sider http://www.avisworld.com/eurobonus

Manglende kontraktsnr kan du få dobbeltsjekket med å kontakte Customer Service, Avis NORWAY <CS-Norway@avis.no>

Hvis ting flyter så er dette veldig greit, men når det butter så er det inni hampen mye jobb å sørge for at poengene kommer på plass. Etter at jeg opprettet Avis wizard (kundekonto) og booker vis www.avisworld.com/eurobonus har det alltid postet automatisk.

Hertz pleier å poste greit for meg, Sixt har postet fint de få gangene jeg har brukt det i utlandet, men på OSL gikk det faktisk ikke automatisk men det fikset de med en mail bare.

AVIS er bare surr og rot. Dette har hendt meg også, og jeg ga opp. Hertz går automatisk, og SIXT har jeg ikke prøvd.

3 av dem er Hertz og 2 Avis, ingen kom inn, kun Sixt

Du må legge inn etterregistreringen selv via linken linken til sas.no som går til Avis sine sider http://www.avisworld.com/eurobonus

Manglende kontraktsnr kan du få dobbeltsjekket med å kontakte Customer Service, Avis NORWAY <CS-Norway@avis.no>

Hvis ting flyter så er dette veldig greit, men når det butter så er det inni hampen mye jobb å sørge for at poengene kommer på plass. Etter at jeg opprettet Avis wizard (kundekonto) og booker vis www.avisworld.com/eurobonus har det alltid postet automatisk.

Hertz pleier å poste greit for meg, Sixt har postet fint de få gangene jeg har brukt det i utlandet, men på OSL gikk det faktisk ikke automatisk men det fikset de med en mail bare.

Har prøvd å etterregistrere, men får bare feil booking nummer.

Det er vel ikke noe problem med tanke på en etterregstrering at det i bookingen er registrert et OW-kort?

Fløy OSL-BRU-NCE 3.11 og retur samme vei 13.11. Med Brussels Airlines. Ingen poeng er mottatt. Skal disse, når tiden er inne, etterregistreres på min Eurobonusside? Så kommer det jeg ikke skjønner. På billetten står det bookingklasse L som jeg trodde gav 25%, men jeg finner ikke L på denne siden:

http://www.flysas.com/en/eurobonus/earn-points/airlines/brusselsairlines/?NSSEXC=true

Det står heller ikke at andre klasser ikke gir poeng. Noen som vet?

Fløy OSL-BRU-NCE 3.11 og retur samme vei 13.11. Med Brussels Airlines. Ingen poeng er mottatt. Skal disse, når tiden er inne, etterregistreres på min Eurobonusside? Så kommer det jeg ikke skjønner. På billetten står det bookingklasse L som jeg trodde gav 25%, men jeg finner ikke L på denne siden:

http://www.flysas.com/en/eurobonus/earn-points/airlines/brusselsairlines/?NSSEXC=true

Det står heller ikke at andre klasser ikke gir poeng. Noen som vet?

Det tyder på at du ikke skal ha poeng siden Brussels Airline ikke gir deg Eurobonuspoeng når du reiser på L

Har noen fått sine 1000 poeng fra Film2Home?
"This is a partnership for members in Scandinavia/Finland, wich allows you to earn Extra points when you rent a movie with film2home. You earn 1000 Extra points on your first movie"

3 kroner for 1000 poeng er OK det, men ..
En drøy måned siden nå og still no points.

Samme her, dette gjorde jeg så fort de ble ny samarbeidspartner med Eurobonus. 1000 poeng for å motta et forsikringstilbud fra Codan postet også noen dager etter promoen utløp.

Har noen fått sine 1000 poeng fra Film2Home?
"This is a partnership for members in Scandinavia/Finland, wich allows you to earn Extra points when you rent a movie with film2home. You earn 1000 Extra points on your first movie"

3 kroner for 1000 poeng er OK det, men ..
En drøy måned siden nå og still no points.

Registrerte meg for nesten 14d siden - heller ingen poeng.

Etterregistreringsskjema Eurobonus

Har noen etterregistreringskjemaet for Eurobonus? Det er noe bug med nettsiden, jeg logges ut hele tiden. Det er for en partner som ikke kan etterregistreres via nettsiden.

Adressen det skal sendes til ville ogsaa vaert bra.

Jeg har forsøkt å etterregistrere poeng på min samboers konto.
Vi gjennomførte en reise i november, og mine poeng har trillet riktig inn, men ikke noe på hennes konto.
Når jeg forsøker å etterregistrere reisene på hennes konto, så får jeg melding om at et annet lojalitetsprogram er registrert.

Jeg vet ikke hvordan det kan ha skjedd, vi har ikke presentert andre bonuskort enn våre eurobonuskort.
Er det andre som har vært borte i noe lignende? Og kan dette eventuelt korrigeres av SAS, eller er det en tapt sak (før jeg begynner i telefonkøen...)

På forhånd takk for innspill.

Jeg vet ikke hvordan det kan ha skjedd, vi har ikke presentert andre bonuskort enn våre eurobonuskort.
Er det andre som har vært borte i noe lignende? Og kan dette eventuelt korrigeres av SAS, eller er det en tapt sak (før jeg begynner i telefonkøen...)

På forhånd takk for innspill.

Det skal gå fint, send en mail til ebretro@sas.se eller ring inn (du får sannsynligvis da beskjed om å maile ebretro@sas.se uansett). Beregn laaang svartid!

Prøvde meg på å sende gullmailen idag, etter at chatten ikke kunne hjelpe ( hvis noen har fått hjelp at chatten noen gang bør de få medalje).

Min andre halvdel fikk hjelp fra Chat (dansk personale) til å registrere manglende poeng for reise bestilt før 27/11. Chat fikk bookingref. og EB-nr., og sendte det videre til EB-teamet - poengene kom på konto 2 dager senere.

Imponerende, chat pleier normalt å avvise alt som har med EB å gjøre og henvise til et 5 sifret nummer..

Back