Du må nok betydelig høyere enn 6 sifret. Når jeg hadde det, så lå jeg på ca 250k i snitt over 3 år, og da var jeg nok blant de aller siste som fikk.Det går vel ikke på legs i det hele tatt, men hvor mye penger man legger igjen hos SAS, usikker på om det er 100% offisielt hva slags krav det er. Finner alt fra de 1500 som bruker mest penger, til man må legge igjen 6-sifret sum over et par år.
Er det noen som har fått disse 4*grunnpoengene for noen turer? Hadde PLUS til London for en uke siden og der har vi ikke fått noen som helst poeng enda. Fløy til Århus for en uke siden i eco og har fått 125 basic points.
Det lukter ikke mye kampanje av det.
De synes forøvrig ikke noen andre steder enn i "statusbaren"
Prøvd å etterregistrere de på mobilen? Hos meg funker det ikke på pc, men på telefon funker det fint.
Hei.
Har gjennomført flere jobbreiser og har lagt inn EB kort i bestilling. Har også sjekket at EB nummer er registrert ved gate. Likevel kommer det hverken inn qualifying flights eller poeng på kontoen. Har ringt både reisebyrå (Egencia) og SAS, men de finner ingen feil eller begrensninger knyttet til mine reiser. Hva kan være greien her? Det er heller ikke mulig å etterregistrere på nett (sas.no).
Gjelder blant annet reise OSL-CPH-IAD t/r i S klasse (plus pro) og OSL-MUC i economy.
Har benyttet SAS MC Premium som betalingskort og har fått poeng på beløpet jeg har brukt på billettene, har dette noe å si?