Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng

Noen som kan hjelpe med en e-postadresse til noen i SK som har ansvar for Eurobonus på et "konseptuelt" nivå som kan motta forslag til endringer knyttet til poengregistrering (så som mulighet for å velge mellom "statuspoeng" og "grunnpoeng" på enkeltflygninger)? Har forsøkt å forklare til Diamond-eposten men de skjønner ikke hva dette går i. Send evt gjerne på PM...

Re: SAS - generelt om booking, priser m.v.

Jeg prøver å få etterregistrert noen eurobonuspoeng for kona. Jeg har funnet skjemaet som skal brukes, men de krever billettnummeret for å få etterregistrert poengene. Jeg har sett på mailer jeg har fått fra SAS og det står ikke noe billettnummer på noen av mailene. Er det noen som vet hvordan en kan fiske frem billettnummeret?

Jeg prøver å få etterregistrert noen eurobonuspoeng for kona. Jeg har funnet skjemaet som skal brukes, men de krever billettnummeret for å få etterregistrert poengene. Jeg har sett på mailer jeg har fått fra SAS og det står ikke noe billettnummer på noen av mailene. Er det noen som vet hvordan en kan fiske frem billettnummeret?

Har hun en mail som ser sånn ut? Hos meg står det i den:

b683d94e3ecd0f15562269f1557e57c0.jpg

Ja det er en sånn vi har Martin

Selve billetten kommer vel som vedlegg (pdf) eller i en egen mail så billettnr. står nok der?

Har du sett slikt. Her har jeg ikke lest vedlegget godt nok. Jeg ser jo nå at billettnummeret står der. Da er i allefall poengene registrert og alt er i orden. Takk for hjelpen Martin.

Re: Eurobonus 3.0

Flytt om ikke riktig traad.

Jeg har point sharing for mine barn og samboer i Eurobonus. Paa siste reise gikk det bra med registrering av poeng, men min samboer mangler poeng for en flyvning. Innlogging til hennes konto er litt vanskelig og hun er saa daarling paa nye passord m.m. Er det mulig for meg aa be om registrering av poeng paa noen maate? Om jeg logger inn paa SAS' nettside er det jo bare mitt kontonummer som kommer opp.

Hotell bestilt gjennom SAS sine nettsider/hotels.com, flere som opplever at bonuspoeng uteblir, mens de andre ganger dukker opp ganske raskt i saldoen?

Hotell bestilt gjennom SAS sine nettsider/hotels.com, flere som opplever at bonuspoeng uteblir, mens de andre ganger dukker opp ganske raskt i saldoen?

Jeg bestiller hotels.com gjennom viatrumf.no og veksler trumf til SAS-poeng. Der det har sviktet noen ganger i år er poeng fra Hertz leiebil. De har hatt kampanje med grunnpoeng, men automatisk registrering har uteblitt.

Jeg bestiller hotels.com gjennom viatrumf.no og veksler trumf til SAS-poeng. Der det har sviktet noen ganger i år er poeng fra Hertz leiebil. De har hatt kampanje med grunnpoeng, men automatisk registrering har uteblitt.

Samme erfaring med Hertz siste par årene, også etter forsøk på retroregistrering.

Samme erfaring med Hertz siste par årene, også etter forsøk på retroregistrering.

Nå har poeng (inkl grunnpoeng) kommet inn for én billeie med Hertz. Det tok tid men de kom uten etterlysning. For en annen billeie bad de om flere opplysninger og det har visst seg at det eksisterer to ulike kontraktsnumre for samme utleie, av ukjente grunner. Ta dere sammen! ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk grunnpoeng fra Hertz ganske så raskt etter en billeie i Spania. Overraskende mye også.

Noen som vet hvordan man etterregistrerer poeng?
Jeg går inn på sas.no og prøver å fylle ut skjemaet. Allerede før jeg går i gang kommer feilmeldinga «Oops, noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere». Den har jeg fått i flere dager, og når jeg prøver «senere» så går det ikke da heller. Man kan klikke bort feilmeldinga, fyller så ut skjemaet, huker av at jeg ikke er en robot, men når jeg da klikker på «registrer poeng» så skjer INGENTING! Det er fryktelig frustrerende :headbang:headbang:headbang
Jeg reiste verden rundt med 15 Skyteam-medlemmer, men mangler poeng fra tre av selskapene. Nå frykter jeg at millionen ryker pga udugelig nettside til SAS.

Noen som vet hvordan man etterregistrerer poeng?
Jeg går inn på sas.no og prøver å fylle ut skjemaet. Allerede før jeg går i gang kommer feilmeldinga «Oops, noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere». Den har jeg fått i flere dager, og når jeg prøver «senere» så går det ikke da heller. Man kan klikke bort feilmeldinga, fyller så ut skjemaet, huker av at jeg ikke er en robot, men når jeg da klikker på «registrer poeng» så skjer INGENTING! Det er fryktelig frustrerende :headbang:headbang:headbang
Jeg reiste verden rundt med 15 Skyteam-medlemmer, men mangler poeng fra tre av selskapene. Nå frykter jeg at millionen ryker pga udugelig nettside til SAS.

Prøvd med en annen browser?

Har du ringt? Det er jo helt katastrofe hvis du har reist ekstra for poengene også er nettsiden så elendig… For meg går kun safari på macbook (ikke iPhone) og edge på windows…

Det er et kjent problem som har vært der iallfall siden 1. sep. De har vistnok sluttet å godta innsendelse på e-post…

Back