Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng

Re: Eurobonus 3.0

Du er sikker på at du har M og Y? Eller er det bare det som står med store bokstaver på boardingkortet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Hjelp med retroregistrering hos EB

Jeg prøver å retroregistrere en flight med Air Canada, men jeg får bare opp "An error occurred(0)" hver gang jeg prøver å trykke submit på skjemaet. Hva kommer dette av?

Flighten er booket gjennom reisebyrå, har det noe å si for inntjening? Den var i billettklasse U som iflg sas.no gir 100% inntjening. Billettstock 014... Er dette Air Canada?

Re: Hjelp med retroregistrering hos EB

Jeg prøver å retroregistrere en flight med Air Canada, men jeg får bare opp "An error occurred(0)" hver gang jeg prøver å trykke submit på skjemaet. Hva kommer dette av?

SAS IT? :colgate:

Flighten er booket gjennom reisebyrå, har det noe å si for inntjening? Den var i billettklasse U som iflg sas.no gir 100% inntjening. Billettstock 014... Er dette Air Canada?

Skal ikke ha noe å si hvor du har kjøpt billetten. Stock 014 er Air Canada, ja.

http://www.iata.org/about/members/Pages/airline-list.aspx?All=true

Hadde en tur til USA i mai hvor jeg hadde upgrade til business med plusgrade begge veier. Ser nå at jeg har fått 9000 poeng hver vei (tilsvarer business saver) men business er 12.000 hver vei. I bekreftelsene jeg har fått så står kun "SAS Business" nevnt som klasse.

Er det slik at man alltid får "Business saver" ved upgrade?
Hvordan kan jeg sjekke bookingklassen fra flyturen når jeg ikke har boardingkortet lenger? På SAS sine sider får jeg opp bookingen, men den har lite med detaljer.

Hadde en tur til USA i mai hvor jeg hadde upgrade til business med plusgrade begge veier. Ser nå at jeg har fått 9000 poeng hver vei (tilsvarer business saver) men business er 12.000 hver vei. I bekreftelsene jeg har fått så står kun "SAS Business" nevnt som klasse.

Er det slik at man alltid får "Business saver" ved upgrade?

Hvordan kan jeg sjekke bookingklassen fra flyturen når jeg ikke har boardingkortet lenger? På SAS sine sider får jeg opp bookingen, men den har lite med detaljer.

Bookingklasse Z og poeng tilsvarende Business Saver er helt normalt ja.

Nettopp kommet hjem fra Spania hvor jeg leide en ny Skoda Octavia i ni dager hos AVIS. Ser på kvitteringen at skrankepersonalet har lagt inn eurobonus kortet mitt som SA/xxxxxxxxx under FTP nummer. Er det riktig eller skulle det være SK/xxxxxxxxx?

SA gir meg assosiasjoner til South African, men kjenner ikke til AVIS ftp koder. Noen som vet?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Har ikke fått poeng for en innenriksreise for en måned siden. På etterregistreringsskjemaet må man bl.a. fylle ut billettnummer og bookingklasse. Jeg har ikke kvitteringa, bare bekreftelses-SMS med bookingreferanse og flight/dato. Hva gjør jeg?

Last edited:
Ikke imponert over systemet. Mangler en tur jeg hadde i august for å få statusendring. En av fire flighter på samme bestilling kom ikke med. Det automatiske registreringsskjemaet gir bare beskjed om at en systemfeil har oppstått, og retro reg har 6 uker svartid. Noen forslag på hvordan man får fortgang???

Har ikke fått poeng for en innenriksreise for en måned siden. På etterregistreringsskjemaet må man bl.a. fylle ut billettnummer og bookingklasse. Jeg har ikke kvitteringa, bare bekreftelses-SMS med bookingreferanse og flight/dato. Hva gjør jeg?
6 siffet booking ref er nok.
chat me de på hjemmesiden deres.(eneste gratis alternativ).
Eller ring (3min koster ca 17kr litt avhengig av opperatør).

6 siffet booking ref er nok.
chat me de på hjemmesiden deres.(eneste gratis alternativ).
Eller ring (3min koster ca 17kr litt avhengig av opperatør).

Prøvde chatten tidligere i dag, men ga opp å stå i kø rimelig fort. Noen som har formeninger når på døgnet pågangen er minst? Dyrt nr. slipper en som regel lett unna ved å ringe nr. som er beregnet fra utlandet.

Nettopp kommet hjem fra Spania hvor jeg leide en ny Skoda Octavia i ni dager hos AVIS. Ser på kvitteringen at skrankepersonalet har lagt inn eurobonus kortet mitt som SA/xxxxxxxxx under FTP nummer. Er det riktig eller skulle det være SK/xxxxxxxxx?

SA gir meg assosiasjoner til South African, men kjenner ikke til AVIS ftp koder. Noen som vet?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Jobba en liten periode i AVIS for en del år siden. Det stemmer at det skal stå "SK/xxxxxxxx". Så her ville jeg tatt kontakt med AVIS database.

CURRENCYDOESNOTMATCH PÅ ONLINE SHOPPING

Får feilmelding når jeg skal etterlyse poeng på onlineshopping.flysas.com

Det står :
CurrencyDoesNotMatch

Noen som har opplevd det samme og vet hvordan man fikser det ?
Skrev både NOK389 og 389 NOK er jo betalt i NOK
også prøvd bare 389

Sender inn claim på en SK-flight OSL-ARN (som av snodige årsaker ikke har blitt ført), svaret jeg får er "Our partner has confirmed that ticketed name is not found on LO 23 <dato fjernet> WAWLAX." :headbang :headbang :headbang

Eurobonus er helt håpløse på etterregistrering av poeng for billeie. De henviser bare til utleier som igjen henviser til SAS. Noen tips om hva som skal til for å få fart på sakene?

Eurobonus er helt håpløse på etterregistrering av poeng for billeie. De henviser bare til utleier som igjen henviser til SAS. Noen tips om hva som skal til for å få fart på sakene?

Det er bilutleier som skal etterregistrere. Hvilket selskap er det, Avis? Der finnes det ihvertfall et par epost-adresser man kan bruke.

Det er bilutleier som skal etterregistrere. Hvilket selskap er det, Avis? Der finnes det ihvertfall et par epost-adresser man kan bruke.

Hertz, de har sendt til SAS, men poengene kommer aldri.

Av ren latskap, ja ..
Prøver å registrere noen micro poeng SN har glemt å informere SK om
Har kun boarding pass, og dermed ikke? f.eks 117 dokument som etterregistrerings skjma til SK referer til.
Er poengene lost ? ,eller ser jeg feil sted ??
På forhånd takk !

Back