Unike SAS opplevelser :lol:
Midtsete på Connection CPH-OSL på en sammenhengende C-billett fra long haul. Det er en Unik SAS opplevelse. Bare for å nevne noe.
Unike SAS opplevelser :lol:
Problemet er avgiften på kortet, som burde vært gjort noe med. F.eks tilpasset status
Men koster det ikke det samme å ha kortet uansett? Jeg har hatt sånn Saga Plat master lenge. Har aldri sjekket hva det koster, men regner jo med at det koster noe?
Bankkortet/Visakortet koster iallfall ca 200kr, men tror at Mastercardet følger med på kjøpet.
Spennende... men med tanke på fremtidige EU-regler om maks provisjon til kortselskap, blir det spennende å se hvor lenge det varer.
Hvor lenge må en ha dette for å få de 12K i velkomsterbjudande? Det er ju lett verdt en månedsavgift eller to...
Tenkte det samme ...
Ser ut som om Trumfvisa fortsatt er suverernt best.
Imponerer ikke det annet kjønn med Trumf Visa, kompis.
Gratis SAS EuroBonus World MasterCard hvis du har SAS EuroBonus Diners Club-kort er også en fordel. Vet ikke om det gjelder ennå, men jeg har ikke betalt årsgebyr på mitt SEB-kort. Når jeg har gratis Trumf VISA og MasterCard, og betaler en lav årsavgift på Diners (EBS), ser jeg ingen grunn til å gå over til dette DNB-tilbudet.