Star Flyer
Star Alliance only.
Gratis drikke i SAS GO ser ut til å være innført for EBD nå. Slapp ihvertfall å betale på AES-OSL og GOT-ARN.
Sa besetningen noe? Viste du kortet?
Gratis drikke i SAS GO ser ut til å være innført for EBD nå. Slapp ihvertfall å betale på AES-OSL og GOT-ARN.
Sa besetningen noe? Viste du kortet?
Når man legger til grunn hvordan én skarve vin, øl eller en cola er gratis for alle hos de fleste anstendige flyselskaper på flyvninger over gangavstand, så synes jeg det er direkte latterlig at SAS ikke skal kunne by på noe gratis til både EBG og EBD. Dette er kundegrupper som legger igjen mye penger hos selskapet, og å ofre en vin til innkjøpspris på godt under 10 kroner burde SAS klare fint til begge grupper - også naturligvis til EDP. Ikke at de behøver å ha full oversikt, men det burde holde å vise kortet.
Misforstå meg likevel rett; de aller fleste crewene er trivelige personer, men det ville overrasket meg stort å få en pils / rødvin gratis på innenlandsflyvninger i Go.
TRD-OSL i plus forrige uke og er EBD. Vile ha en øl og en rødvin, men fikk beskjed om at på grunn av regleverket kunne gi bort kun en alkoholenhet. Så pilsen måtte jeg betale. Det betyr vel også kun en gratis vin/øl i go til EBD også vil være regelen?
Hei på dere!
For å "clear things up", vi har ikke fått instrukser om gratis drikke til EBD, men de fleste har hørt ryktene om at det er på vei.
De reglene som er gitt oss kan sikkert diskuteres opp og ned i mente (og trust me, det blir de), men nå er det slik SAS vil at vi skal gjøre det og da er det det man må forholde seg til. Meget uheldig at noen tar ting i egne hender og det resulterer i hva dere som trofaste kunder opplever som lite konsekvente opplevelser ombord hos oss.